Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@18:51:09 GMT

جذب هیئت علمی پرستاری در فراخوان بهمن ۹۸

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۲۷۷۳

جذب هیئت علمی پرستاری در فراخوان بهمن ۹۸

طاهره نصرآبادی در آستانه روز پرستار در گفتگو با گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: «سال جاری ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجوی پرستاری (پس از تأیید ظرفیت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در مقطع کارشناسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش شدند.»

این مسئول با بیان اینکه ۹۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی مجری آموزش رشته پرستاری هستند، اظهار کرد: «هشت واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مجری آموزش دوره کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف پرستاری بوده و فقط دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مجری دوره دکتری این رشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی از ورود واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته پرستاری با توجه به ایجاد شرایط و امکانات راه‌اندازی این رشته‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: «ازجمله امکانات لازم برای راه‌اندازی مقطع تحصیلات تکمیلی این رشته جذب هیئت علمی است.»

جذب هیئت علمی پرستاری در فراخوان بهمن ۹۸

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از جذب هیئت علمی در فراخوان بهمن ۹۸ در گرایش‌های مختلف خبر داد و جذب هیئت علمی، اصلاح نسبت هرم هیئت علمی به دانشجویان در واحدهای مجری، ارتقای کیفیت آموزش پرستاری در همه مقاطع در واحدهای دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های حوزه متبوع خود نام برد.

نصرآبادی با بیان اینکه واحدهای مجری رشته‌های پرستاری سالانه ارزشیابی می‌شوند به آنا گفت: «ارزشیابی‌های درونی(از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی) و بیرونی(از سوی کمیته ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به‌طور مکرر و حداقل سالانه یک بار از واحدهای مجری رشته پرستاری انجام می‌شود.»

به گفته دبیر کمیته آموزش پرستاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سه فراخوان گذشته حدود ۵۰۰ نفر هیئت علمی پرستاری در واحدهای مجری آموزش این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شده‌اند.

پایان پیام/

351 / 167 جذب هیئت علمی پرستاری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم

همزمان با موافقت وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان، هدف‌گذاری پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته در استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آموزش بخش مهم و حائز اهمیتی است که دارای حوزه اثرگذاری بسیار وسیعی در همه نهادها و بخش‌های پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. دانشگاه‌ها در همه جوامع از یک طرف با تربیت تخصصی افراد، آیندگان جامعه را در همه بخش‌ها آماده می‌سازد و از طرف دیگر با رشد توانایی‌ها، نبوغ و پتانسیل فکری انسان سبب توسعه مرزهای دانش بشری می‌گردد. 

البته در سال‌های اخیر در کشور و به تبع آن در استان کردستان، به دلیل تأکید بیش از حد بر حوزه پژوهش، موضوع آموزش سال به سال کم‌رنگ‌تر شده و انتظار می‌رود که این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آموزش یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که خبرنگار تسنیم عملکرد این حوزه را مورد بررسی قرار داده است.

محمد باقر خادم عرفان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه آموزش به بیش از 3500 دانشجو در 5 دانشکده در استان خبر داد و اظهار داشت: 230 دانشجوی بین‌الملل نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 8 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی PHD و ریزیدنتی بالینی به رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است، افزود: خوشبختانه مقدمات تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان نیز به خوبی پیش رفته و موافقت‌های کلی اخذ شده و امیدواریم بتوانیم در نیم سال آینده پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته را داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی تایمز نیز جایگاه بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: افزایش تعداد دانشجویان و ارتباطات بین‌المللی جزو برنامه اولویت‌دار این دانشگاه بوده که به جد دنبال می‌شود.

در ادامه این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی می‌بینید:

.

انتهای پیام/481

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت