Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@08:22:10 GMT

مراسم سوگواری شهادت دخت نبی اکرم(ص) در سوئد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۲۹۶۲

مراسم سوگواری شهادت دخت نبی اکرم(ص) در سوئد

مراسم سوگواری به مناسبت شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر مالمو سوئد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، مسلمانان شهر مالمو در جنوب سوئد مجلس سوگواری را به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سید «محمدالصافی » خطیب اهل بیت (علیهم السلام) درباره شخصیت و مصائب دخت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم» حضرت زهرا(علیها السلام) به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

در این مراسم عزاداری، مومنانی از شهرها و کشورهای مجاور همچون دانمارک و نمایندگانی از هیئت ها، جمعیت ها، احزاب اسلامی و سیاسی و شخصیت های برجسته و رسانه ای شرکت داشتند.

گفتنی است، تاریخ مشخصی برای سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)وجود ندارد، به همین دلیل مومنان هرساله به برپایی سالروز شهادت ایشان با اختلاف روایت ها اقدام می کنند و از آنجایی که در روایات شیعه دو تاریخ برای درگذشت فاطمه زهرا وجود دارد، ایام فاطمیّه یا ایام وفات فاطمه زهرا به فاصله بین این دو تاریخ یعنی ۱۳ جمادی‌الاول تا ۳ جمادی‌الثانی «سوگواری فاطمیه» اطلاق می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد حماسه 9 دی 9 دی 9 دی اردبیل خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما عزاداری حضرت زهرا سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور زائران این بارگاه برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073998 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»