Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ایران زمین در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، کلنگ ساخت دومین مدرسه فرزندان ایران زمین را در استان خوزستان به زمین زد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: کلنگ ساخت دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در شهرستان دارخوین استان خوزستان با حضور مدیران ارشد استانی بانک ایران زمین، مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان، مسئولان آموزش و پروش و مدیران محلی این شهرستان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدنیک پور مدیریت شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین در آیین مراسم کلنگ زنی دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در استان خوزستان اظهار داشت: ساخت این مدارس با هدف مشارکت در تحقق اهداف جهادی و خیرخواهانه و در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره بانک با تخصیص بودجه از محل هزینه های تبلیغاتی، پروژه احداث مدارس در مناطق سیل زده استان های گلستان و خوزستان در دستور کار بانک قرار گرفت.
گفتنی است، بانک ایران زمین به منظور ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه فضای آموزشی کشور، پروژه ساخت 2 باب مدرسه در مناطق سیل زده در استان خوزستان را شروع کرده و ساخت و نوسازی مدارس سیل زده آق قلا در استان گلستان از دیگر اهداف بانک ایران زمین در راستای کمک به نوسازی فضای آموزشی مناطق سیل زده است.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش دوم استریتوس بازسازی یک افسانه خودرویی با 800 هزار دلار بهترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش اول ویتنام هم خودروساز شد دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی ارزانترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2020 معرفی شد تصاویر مجذوب کننده از حشرات در قطره باران بازسازی آرامگاه مولانا رمزگشایی از سبک پوشش رهبر کره شمالی ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار چرا نام حمید صفت از پوستر یک نمایش حذف شد؟ چهار باخت خانگی آرسنال بعد از ۶۰ سال دوران تحریم و فشار به ملت ایران روزی به سر خواهد آمد کلنگ دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در استان خوزستان به زمین زده شد مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه باید به یک دغدغه تبدیل شود برانکو : پرسپولیس مشکلم را حل کند به تیم ملی فکر می‌کنم عبادی پور: افزایش لژیونرها بهترین اتفاق ممکن برای والیبال ایران است آغاز مجدد فعالیت در میدان نفتی الناصریه در عراق رونمایی از خزانه گواهی سکه طلای بانک ملت با حضور مدیرعامل بورس کالا ۴۱۹هزار خانوار جدید حمایت معیشتی دریافت می‌کنند بانک صادرات ایران بیش از ٨٩ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ‌ازدواج پرداخت کرد بیش از ۸۰ درصد تسهیلات بانک مسکن را سنتی‌سازان استفاده می‌کنند دریافت رمز پویا تخلف اپراتور یا بانک عامل؟ ارز دولتی به سفره مردم رسید؟ روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود مرگ دلفین 6 میلیاردی با ماهی تیغ دار رمز دوم یکبار مصرف، فقط ویژه کارت های برداشت است سومین قرعه‌کشی جوایز میلیونی پذیرندگان کارتخوان‌های بانک ملی ایران برگزارشد آیین نامه قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت اصلاح شد روند صعودی بورس ادامه دارد پرطرفدارترین ها بازگشت «زلاتان» به میلان پربیینده ترین ها پربحث ترین ها 10 اقتصاد بزرگ در سال ۲۰۱۹کدامند؟ خسارت5.7 میلیارد دلاری به دلیل از رده خارج نکردن خودروهای فرسوده تعلل در برنامه ریزی اوراسیا، مشکلات اقتصادی را رقم می زند وضع عوارض، صادرات صنایع معدنی را دچار مشکل می کند طرح بیمارستان خاتم قم، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد هدف گذاری برای ارائه خدمات بانکداری شرکتی به 138 مشتری ورود مشتري با كد كاربري اختصاصي به سايت فروش ايران خودرو ۱۱۰۰دستگاه خودروی دپو شده در گمرک، بدون ثبت سفارش هستند وزیر راه از تداوم پرواز هواپیماهای ایرانی در شرایط تحریم خبر داد همکاران بازرسی بیمه مرکزی دیده بان صنعت بیمه به شمار می روند میزان بارندگی‌های کشور به رقم ۸۷.۶ میلیمتر رسید دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند بازدید عضو هیات عامل و مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان هرمزگان روند کاهش نسبت مطالبات غیر جاری بانک کشاورزی اقدامات ايران خودرو در حوزه توليد و فروش در ماه‌هاي اخير رضايت‌بخش است پیام قدردانی مدیرعامل بانک کشاورزی از همکاران عرضه اینترنتی فرش دست‌باف تاثیر زیادی در فروش بازار خارجی دارد جشنواره پذیرندگان بانک ایران زمین آغاز شد در لایحه بودجه ۹۹ معافیت مالیاتی جدیدی پیش‌بینی نشده است ​ضربه اي ديگر به نيسان صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر در ایران مستاجر هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستا‌ها است.

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد