Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شهر خودرویی‌ها به زودی تمرینات خود را در مشهد استارت می‌زنند و سپس از ۱۴ دی به باشگاه ایرانیان در امارات می‌روند تا اردوی ۸ روزه خود را آغاز کنند. این اردو قرار است مهم‌ترین بخش آمادگی برای برنامه تاکتیکی عنابی‌پوشان شهر مشهد باشد. سپس به خانه برمی‌گردند تا برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه شهرخودرو موفق شدند مذاکرات خود با سه بازیکن سرشناس لیگ برتری را به مرز قطعیت برسانند. سعید مهری از تراکتور فقط یک امضا تا رسمی شدن قراردادش با شهرخودرو فاصله دارد. او یک وینگر و هافبک راست است که توانایی بازی در فاز حمله را دارد. مهری می‌تواند حتی اولین خرید باشگاه لقب بگیرد. نفر بعدی هم چهره‌ای نام‌آشنا است. مرتضی تبریزی مهاجم استقلال که فصل قبل بازوبند کاپیتانی و پیراهن ذوب‌آهن را به مدیران باشگاه تحویل داد و راهی کمپ آبی‌پوشان شد، اما هرگز نتوانست دوران خوب خود در اصفهان را این بار در پایتخت ادامه بدهد. حالا باشگاه شهرخودرو به دنبال جذب تبریزی است و می‌خواهد هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

در نهایت امید عالیشاه مهاجم و وینگر پرسپولیسی‌ها را در لیست شهرخودرو می‌بینیم. البته مدیران باشگاه می‌گویند یحیی گل‌محمدی نام او را به ما نداده، اما نمی‌توان این موضوع را به راحتی باور کرد زیرا فردی به عنوان واسطه می‌خواهد عالیشاه را به شهرخودرو نزدیک کند.

 

شنیدیم احتمال جذب دو بازیکن دیگر غیر از نام‌های مطرح شده، وجود دارد تا لیست یحیی پر شود. شاید یکی از این بازیکنان، خارجی و برزیلی برای پست وینگر باشد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهر خودرو مرتضی تبریزی امید عالیشاه یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید