Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ حاصل یک برنامه چند ساله تمام دشمنان نظام اسلامی بود گفت: برخی پس از رحلت امام خمینی (ره) برنامه ریزی های زیادی انجام دادند تا نظام اسلامی را ساقط کنند که هیچ گاه به اهداف خود نمی رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» امروز (دوشنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اندیمشک که در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور پرشور مسئولان و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ حاصل برنامه ریزی چند ساله تمام دشمنان نظام اسلامی بود اظهار کرد: برخی پس از رحلت امام خمینی (ره) برنامه ریزی های زیادی انجام دادند تا نظام اسلامی را ساقط کنند و فتنه گران و دنیا طلبان فتنه ای را شکل دادند تا دشمن به ایجاد توطئه های دیگر در کشور ما امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: تنها راه کنترل فتنه ۸۸ پیروی از مقام معظم رهبری بود که ملت انقلابی و بصیر ایران هم این راه را انتخاب کردند و به ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و فتنه را خاموش کردند.

 

وی افزود: اگر حضور حداکثری مردم در ۹ دی سال ۸۸ نبود قطعا با توجه به ابعاد این فتنه گسترده، کشور وارد جنگ ها و بحران های داخلی می شد.

 

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه حضور مردم در ۹ دی دستاوردهای فراوانی برای ما داشت عنوان کرد: جایگاه مردم افزایش پیدا کرد و خیلی از مسئولان ما متوجه شدند که نقش و جایگاه مردم چه میزان بر اقتدار نظام اسلامی تاثیر دارد.

 

وی کنار رفتن نقاب ها از چهره سران فتنه، ایجاد اتحاد و انسجام ملی و غربالگری انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین را از جمله دستاوردهای حماسه ۹ دی برشمرد و تاکید کرد: باید حماسه بزرگ ملت ایران در ۹ دی به صورت واحد درسی در کتاب های دانش آموزان و دانشجویان قرار بگیرد تا نسل جوان بداند که این نظام اسلامی تا به امروز که به این اقتدار رسیده، با چه مسائل و گرفتاری هایی مواجه بوده است.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه فتنه های اجتماعی معمولا با انگیزه های دنیایی و مادی به وجود می آیند اضافه کرد: سران فتنه ۸۸ با انگیزه های مادی و ریاست طلبی خود هشت سال کشور را به حدی وارد بحران کردند که قطعا اگر این بحران ها در کشور دیگری رخ می داد در کمتر از یک ماه طومار آن کشور پیچیده می شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در هر جامعه ای که مردم به اخلاق اسلامی و ارزش های دینی بی توجه شدند فتنه های اجتماعی شکل می گیرد و قطعا جامعه ای که به این اخلاق و ارزش ها تکیه کند هیچگاه دچار فتنه نخواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی نوری یادآور شد: در این دوره از نظام اسلامی وظیفه داریم نسبت به شعارها و آرمان های انقلاب حساسیت و دغدغه داشته باشیم و اجازه ندهیم شعار انقلابی ما زیر لقای یک ظالم یا فتنه گر برود.

 

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی ما به کسانی نیاز داریم که دیپلماسی التماس نداشته باشند یعنی به بیگاناگان التماس نکنند و برای برون رفت مشکلات اقتصادی و دستیابی مردم به حق خود سعی و تلاش کند.

 

امام جمعه اندیمشک با تاکید بر دقت در انتخابات آتی گفت: اگر در انتخابات مسئول نالایق و ناتوان انتخاب کردیم به میزانی که او در جامعه خسارت وارد می کند ما هم مقصر هستیم و در واقع در خدمت ها و خیانت های گزینه خود شریک هستیم.

 

قرائت قطعنامه، اجرای سرود و اشعار حماسی از دیگر بخش های این برنامه بودند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی مسجد حماسه 9 دی حماسه نهم دی ماه کانون های فرهنگی هنری مساجد نهم دی کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس تراز انقلاب اسلامی امام جمعه اندیمشک حجت الاسلام حسینی نوری انتخابات مجلس شورای اسلامی سران فتنه 88 گرامیداشت حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است