Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@09:42:01 GMT

اعضای جدید هیئت مدیره بانک دی انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۶۴۱۷

اعضای جدید هیئت مدیره بانک دی انتخاب شدند

پول نیوز - مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور 73 درصد سهامداران به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید تشکیل شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این مجمع با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سهامداران حقیقی و حقوقی بانک دی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در آغاز این جلسه با رای گیری کتبی از سهامداران، هیئت رئیسه مجمع متشکل از دکتر افشین سفاهن به عنوان رئیس مجمع، دکتر حمید علی صمیمی و دکتر محمود تبریزی به عنوان ناظرین مجمع و اردشیر فریدونی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند. همچنین پریسا یوسفی اصل نیز ، به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در هیئت رئیسه حضور داشت.

در این جلسه افشین سفاهن، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع با تشریح فرآیند انتخاب هیئت مدیره بانک دی گفت: پس از درج آگهی انتخاب اعضای هیئت مدیره در روزنامه رسمی بانک، داوطلبین جهت اخذ تائیدیه های لازم به بانک مرکزی معرفی شدند که پس از بررسی های بعمل آمده در خصوص تحصیلات و تجربیات مرتبط بانکی و اخذ استعلام از مراجع ذی صلاح، در مجموع هفت نفر به مجمع عمومی بانک برای رای گیری و انتخاب اعضاء معرفی شدند.

سفاهن همچنین ضمن تقدیر از اعضای هیئت مدیره پیشین بانک دی که در شرایط اقتصادی موجود توانستند بانک را هدایت و رهبری کنند، اظهار کرد:امیدواریم با انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره ، شاهد فصلی نو همراه با موفقیت و تحولات چشمگیر برای بانک دی باشیم.

در ادامه این جلسه که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، رای‌گیری به صورت کتبی از سهامداران انجام شد و پس از شمارش آرا، اعضای جدید هیئت مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:

1. برات کریمی (عضو اصلی)
2. محمد کیائی (عضو اصلی)
3. نصرت الله شهبازی (عضو اصلی)
4. فریدون رشیدی (عضو اصلی)
5. رحیم طاهری(عضو اصلی)
6. اسماعیل للـه گانی(عضو اول علی البدل)
7. علیرضا هادیان همدانی(عضو دوم علی البدل)

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی پول نیوز مجمع عمومی بورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هشتم فروردین ۱۴۰۳ هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا مشروح گفت‌وگوهای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت،‌ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد،‌ عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احمد وحیدی وزیر کشور، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه، پیمان جبلی رئیس سازمان صداو سیما را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود

جواد اوجی وزیر نفت از افتتاح پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

وی همچنین اعلام کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی تاکنون

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز، بالغ بر ۳ میلیون نفر تا دیروز از اماکن، موزه‌ها، محوطه های تاریخی و پایگاه های میراث فرهنگی بازدید داشتند که رقم بسیار مهمی است.

وی افزود: در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

ضرغامی همچنین با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در حافظیه و تخت جمشید برای مراسم تحویل سال حضور پیدا کردند و این مراسم در فضایی معنوی و شاد برگزار شد،‌ گفت: رسانه های ضد انقلاب از اینکه این جمعیت فراوان در مراکز فرهنگی و تاریخی حضور پیدا کردند و بدون کوچکترین حاشیه فرهنگی و سیاسی یک مراسم معنوی را کنار هم اجرا کردند، فوق العاده ناراحت هستند.

طبق شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به اینکه جرایم رانندگی اضافه نشده و باید به روز شود، گفت: به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.

وی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای به‌روزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه این جرایم متناسب با نرخ تورم به‌‎روزرسانی شد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ امروز ضوابط اجرایی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید و ان شاء الله به زودی ابلاغ می شود که بتوانیم اجرای بودجه را از فروردین آغاز کنیم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد هم اولین آیین نامه اجرایی بودجه است که الحمدالله در دومین جلسه دولت در سال به تصویب رسید و سرعت پیشنهاد آیین نامه های بودجه خوب و قابل قبول بود.

خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد اعلام کرد که امروز هیأت دولت مصوب کرد درباره عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وی توضیح داد: چون این اتفاق در سال ۱۴۰۲ با تاخیر رخ داد، بسیاری از صادرکنندگان ناراضی بودند و کالاهایشان روی کشتی ها و انبارهای گمرک معطل تعیین تکلیف عواض صادرات خام و نیمه خام مانده بود؛ بنا براین امروز هیأت دولت مصوب کرد درباره عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد

سید صولت مرتضوی وزیر کار  درباره وظایف وزارت کار برای تحقق شعار سال گفت: ما کار گروهی را در وزارتخانه با مدیریت و محوریت معاونت اقتصادی مشخص کرده ایم که بتوانیم شعار جهش تولید مورد نظر حضرت آقا را عملیاتی کنیم.

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات  در باره افزایش سرعت اینترنت گفت: بارها گفتم که در شهرهایی که فیبر نوری راه اندازی می شود، مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند، سرعت اینترنت شان تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی صدبرابر سرعت موجود افزایش پیدا می کند، پس به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.

وی افزود: این آروزی ماست و برای آن تلاش می کنیم و ان شاءالله طبق قانون برنامه هفتم توسعه تا پایان برنامه باید همه ساختمان های کشور از طریق فیبر نوری متصل شوند و ان شاء الله آن روز روزی است که همه افزایش صد برابری سرعت را احساس خواهند کرد.

ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه در مورد وردات خودرو دولت بر اساس قانون عمل کرده است، توضیح داد: هم موضوع ثبت سفارش خودرو و هم تامین ارز خودرو برای واردات بر اساس مصوبه دولت در حال انجام است.

وی افزود: گزارش خودروهای وارد شده و خودورهایی که در مرحله واردات در گمرک هستند و یا سفارش آنها انجام شده و تامین ارز شده است را همکاران ما در وزارت صمت می توانند به طور دقیق ارائه کنند.

صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به سوالی در باره ادعاهای مربوط به مبالغ پرداختی به چهره‌ها گفت: تولید برنامه‌ها اعم از سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و ویژه برنامه‌های مناسبتی و ... عموما بر اساس قرارداد کلی و توافق با حامیان مالی و تهیه کننده‌ها انجام می‌شود. ریز قراردادهای حامیان و تهیه کننده‌ها با میهمانان یا کارشناسان یا بازیگران، الزاما با هماهنگی و اطلاع شبکه‌ طرف قرارداد نیست و این امری رایج در تولید بر اساس قراردادهای موسوم به گلوبال است.

وی همچنین افزود: اگرچه صدا و سیما هم با پرداخت‌های غیر معقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست، اما این رویه‌ای است که از دوره‌های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد