Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:49:52 GMT

فدراسیون فوتبال انتخاب بهاروند را قانونی دانست

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۶۴۵۲

فدراسیون فوتبال انتخاب بهاروند را قانونی دانست

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص انتخاب سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای منتشر شد که به شرح زیر است.

با توجه به بند ۲ ماده ۳۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال که در آن قید شده است:

اگر رییس فدراسیون غایب باشد، فوت نماید و یا به طور دائم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند نایب رییس اول عهده دار وظایف وی تا زمان رفع غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت غیبت یا خودداری نایب رییس اول، وظایف به نواب رییس بعدی و یا سایر اعضای هیات رییسه محول می‌شود.

ضمن تقدیر و تشکر اعضای هیات رییسه به پاس زحمات و خدمات شایسته مهدی تاج که در زمان ریاست ایشان افتخارات ماندگاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور رقم خورده است و آرزوی سلامتی و بازگشت به شرایط عادی جسمانی، مقرر شد به استناد ماده فوق الذکر و با توجه به عدم فعالیت نایب رییس اول، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون وظایف محوله به رییس فدراسیون را عهده دار شود.

به این منظور کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت کامل مفاد اساسنامه و لزوم ادامه فعالیت‌های فدراسیون، بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

کد خبر 4811710

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران حیدر بهاروند ریاست فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون حسن یزدانی تیم فوتبال امید ایران شطرنج تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان تیم ملی والیبال ایران فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام قاصدی رییس دادگاه ویژه روحانیت قم، وجود این دادگاه را از برکات امام راحل دانست و اظهار کرد: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند.

وی تأکید کرد: دادگاه ویژه روحانیت افزون بر حفظ شخصیت اشخاص، باید شأن و جایگاه روحانیت را نیز مد نظر قرار دهد.

مرجع تقلید شیعیان پیشگیری را موثرتر و کم هزینه تر از جبران جرایم دانست و افزود: باید با آموزش طلاب جوان، زمینه صیانت آنان در مواجهه با جرم و وقوع در دام مجرمان را فراهم کرد.

کد خبر 6085376

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند