Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدپرتوی روز دوشنبه در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای طرح ساماندهی ماشین آلات کشاورزی و بهره مندی بهتر کشاورزان از دریافت خدمات، مرحله پنجم پلاک گذاری تعداد ۱۲۰ دستگاه تراکتور با هماهنگی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و همکاری نظام صنفی کشاورزی و پلیس راهور هریس در شهرهای کلوانق و هریس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ۱۶۵۰ دستگاه تراکتور شناسایی شده در این شهرستان تا کنون بیش از۷۲۰ دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده است و تا پایان سالجاری هیچ تراکتوری دراین شهرستان فاقد پلاک انتظامی نخواهد بود.

پرتوی در خصوص هدف از اجرای این طرح گفت: هدف از شماره گذاری و ساماندهی،  شناسنامه دار کردن و سند دار نمودن تراکتورهایی است که فاقد سند می باشند و با انجام این کار مشکلات مالکیتی برطرف می شود و ساماندهی نظام تخصیص سوخت بر مبنای پلاک گذاری تا پایان سال جاری ادامه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح ابلاغی تمامی تراکتورهای فاقد پلاک انتظامی بدون محدودیت سال ساخت می توانند به پلاک کوبی تراکتورهای خود اقدام کنند تا از قطع سهمیه سوخت تراکتورخود از اول سال ۹۹ جلوگیری به عمل آورند.

مدیرجهادکشاوری هریس درادامه عنوان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم و با شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی که یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است، می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بخش کشاورزی پلیس راهور خدمت رسانی قاچاق کشاورزی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین

۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال روز پنجشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

سردار «مهدی حاجیان» افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی و همچنین محل های دپو، ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده ۱۶ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال است که در همین رابطه هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از جمله مهمترین برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمانشاه/ کشف ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

دیگر خبرها

  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • افزایش ۳۰ و ۱۶ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش