Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران می‌گوید تیمش باید به المپیک ژاپن صعود کند.

به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران در جریان تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خود شما هم ‌واقف‌ هستید که‌ در کنار اهمیت بازی‌های المپیک‌، مسابقات‌ مقدماتی هم بسیار سخت و دشوار هستند و در این مسابقات هر تیمی‌ می‌تواند شگفتی بیافریند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از وقتی اردو را آغاز کردیم، با تعطیلی لیگ بازیکنان داخلی را در اختیار داشتیم ‌و به مرور لژیونرها اضافه شدند تا خودمان را آماده کنیم. بازیکنان نیز از روز اول با انگیزه هستند و اهمیت این‌ مسابقات را می‌دانند.

او افزود: همه‌ کشورها می‌خواهند در رقابت‌های انتخابی المپیک پنجه به‌ پنجه بازی‌ کنند و کار راحتی نداریم، اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران درباره مصدومیت‌ غفور نیز گفت: در واقع همه‌ می‌دانیم ‌که‌ مصدومیت‌ جزء جدا نشدنی ‌ورزش است و من اگر بخواهم رقابت یا تیمی را مقصر بدانم بی‌انصافی است. غفور در ایتالیا مصدوم شد و با توجه به معایناتی هم که صورت گرفت مسئولان تیم لوبه ‌متوجه‌ نشدند و او باز هم در مسابقات مختلف بازی‌کرد. به همین دلیل مصدومیت او افزایش‌ یافت‌ و الان او را در اختیار نداریم.

وی همچنین درباره فرهاد قائمی اظهار کرد: قائمی هم‌ در بازیهای لیگ ایران مصدوم شد، در کل‌ باید از همه بازیکنان‌ راضی باشیم ‌و مشکل آنچنانی وجود ندارد، باید با داشته‌های خود بجنگیم.

کولاکوویچ ادامه داد: تقویم فدراسیون‌ جهانی بسیار فشرده است و عملا زمان برای ریکاوری بسیار کم است، این رقابت‌های متعدد باعث می‌شود اسامی بزرگ دنیا هم مصدوم شوند که این موضوع برای بازیکنان‌ ما نیز اتفاق افتاد.

او در مورد شانس ایران برای صعود به المپیک نیز گفت: در واقع همه ما ایمان داریم ‌که‌ می‌توانیم به المپیک برسیم ‌و اگر امید نبود، اینجا نبودیم، اما اعتقاد عمیقی به کارمان داریم و محکوم به المپیکی شدن هستیم.

او درباره نفرات اعزامی نیز گفت: اجازه بدهید تا لحظه پایانی تصمیم خود را بگیرم، اما می‌توانم اسم ۱۶ بازیکن (سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، شهرام محمودی، پوریا یلی، سید محمد موسوی، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن) را به عنوان افراد مد نظرم اعلام‌ کنم.

کولاکوویچ در مورد نبود بازی‌ تدارکاتی برای تیم‌ملی ایران‌نیز گفت: ما برای تیم‌های مصر، تونس و قطر دعوت‌نامه فرستادیم‌ که‌ قبول نکردند و با فرانسه هم حرف زدیم ولی گفتند ما برویم‌ آنجا و در ماه‌ ژانویه بازی‌ کنیم که به درد ما نمی‌خورد، لذا ناهماهنگی وجود داشت و نشد که بازی‌ تدارکاتی داشته باشیم.

او در پایان‌ گفت: متوجه مصدومیت غفور و قائمی شدیم و به همین دلیل با توجه به استراحت محمودی، مجبور شدیم از او استفاده‌ کنیم‌، اما مطمئنم او به تیم‌ما کمک خواهد کرد و الان هم از او راضی هستیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از حضور در جام جهانی مجارستان سهمیه تیمی خود برای المپیک پاریس را قطعی کرد، کرد شامگاه دوشنبه به کشور بازگشت.

سیروس احمدی مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از اعضای المپیکی تیم ملی شمشیربازی استقبال کرد.

شمشیربازی نخستین سهمیه المپیک در سال ١٤٠٣ و اولین سهمیه تیمی برای این بازی ها را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6062745

دیگر خبرها

  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش