Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@20:58:14 GMT

توضیحات سازمان لیگ درخصوص ریاست موقت بهاروند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۶۸۶۹

به گزارش ایلنا، سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به بند 2 ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال که در آن قید شده است: "اگر رییس فدراسیون غایب باشد، فوت نماید و یا به طور دائم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند نایب رییس اول عهده دار وظایف وی تا زمان رفع غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود. در صورت غیبت یا خودداری نایب رییس اول، وظایف به نواب رییس بعدی و یا سایراعضای هیات رییسه محول می‌شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تقدیر و تشکر اعضای هیات رییسه به پاس زحمات و خدمات شایسته مهدی تاج که در زمان ریاست ایشان افتخارات ماندگاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور رقم خورده است و آرزوی سلامتی و بازگشت به شرایط عادی جسمانی، مقرر شد به استناد ماده فوق الذکر و با توجه به عدم فعالیت نایب رییس اول، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون وظایف محوله به رییس فدراسیون را عهده دار شود.

به این منظور کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت کامل مفاد اساسنامه و لزوم ادامه فعالیت‌های فدراسیون، بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: المپیک سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی

سید احمد موسوی : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دبیران سازمانهای مردم نهاد ( ۱۲ سرشاخه تخصصی ) با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان با وی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار ابتدا رحیم دلفان معاونت امور جوانان ضمن معرفی دبیران، گزارشی از عملکرد امور جوانان در سال ۱۴۰۱ ارائه نمود و برنامه های سال جاری را نیز تشریح نمود .

در ادامه دلفان خواستار توجه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد و امور جوانان شد و افزود : در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با تلاش همکاران ، سرشاخه های تخصصی سازمانهای مردم نهاد را تشکیل داده و طبق اعلام وزارت ورزش اهداف و برنامه های مختلفی اجرا شده و فعالیتهای مطلوبی از سوی این سازمانها با تعامل و همراهی اداره کل ورزش و جوانان صورت پذیرفت .

وحید والی‌زاده مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و قبولی طاعات و عبادات بر نگاه برابر به هیات‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد .

وی افزود: دبیران و زیرشاخه های سازمانهای مردم نهاد ممبعد جلسات تخصصی را بایستی با حضور سرپرست اداره کل ورزش برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد گذشته برنامه های پیشنهادی خود را مطرح نمایند .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات براساس بررسی عملکرد سمن ها منطبق بر برنامه های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود اظهار داشت: برخلاف گذشته که رویه مطلوب و مناسبی در پیش گرفته نشده ، سرشاخه های تخصصی یا دبیران سمن ها بایستی در کارگروه ها و شوراهای تخصصی حضور داشته باشند بنابراین بعنوان مثال ترتیبی اتخاذ می گردد که سرشاخه مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در شورای مبارزه با مواد مخدر که در استانداری تشکیل می گردد بهمراه نماینده اداره کل شرکت نماید .

والی‌زاده همچنین با اشاره به جهاد تبیین افزود : سال گذشته در صدا و سیما و در راستای جهاد تبیین ۳۰۰ ساعت برنامه اطلاع رسانی و تبلیغی جهاد تبیین تولید و پخش شده در حالیکه دبیران سمن ها و سرشاخه تخصصی سازمانهای مردم نهاد هیچگونه حضوری در این برنامه ها نداشتند و این ضعف و خلع محسوسی در حوزه سمن ها و جوانان می‌باشد .

وی عنوان کرد: سمن ها بایستی در قالب تفاهم نامه های مختلف با صدا و سیما فعالیت مثمرثمری نسبت به گذشته داشته باشند و رویکرد خود را در سال جاری تغییر نمایند .

وحید والی‌زاده مرادی اظهار امیدواری کرد : حوزه جوانان در سال جاری با نگاه ویژه و تحول گرایانه دیده خواهد شد و انتظار می رود سمن ها و معاونت جوانان براساس برنامه های تخصصی بدنبال تغییر اساسی در رویه خود باشند .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888295

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • توضیحات جدید سازمان منابع طبیعی درباره قطع درختان در الیمالات مازندران
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی