Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:37:00 GMT

طراحی پنل ابزار سئو برای اولین بار

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۰۵۳

طراحی پنل ابزار سئو برای اولین بار

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پویا پور محمد، مدیر عامل بهینه سازان برخط تارنما گفت : مدیران وب طراحی پنل سئو در کرمانشاه انجام شدسایت‌ها و سئو کاران به طور پیوسته نیاز دارند تا سایت‌های خود را بررسی و خطا‌های آن‌ها را پیدا و اصلاح کنند. همچنین آن‌ها باید برای ارایه موضوع‌های مورد نظر خود در موتور‌های جستجوگر گوگل به رتبه‌های بالاتر و بهتر دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او «تولید محتوا» و «بهینه سازی وب سایت و SEO» را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت : اغلب این افراد به دنبال کلمات کلیدی هستند تا در موتور‌های جستجوگر رتبه بالایی پیدا کنند

پور محمد افزود: داشبورد طراحی شده این طرح می‌تواند خدماتی مانند «حسابرسی خطا‌های سایت»، «رتبه کلمات کلیدی خود و رقبا»، «بررسی سرعت سایت»، «وضعیت بک لینک»، «آنالیز سایت در نتایج گوگل» و «خطا‌های کاوش گوگل» را ارایه کند.

او افزود: در حال حاضر هدف اصلی ما، اجرای کامل این طرح در کشور است، اما در آینده‌ای نزدیک قصد داریم با اجرای این طرح در کشور‌های هدف (عمدتا کشور‌های همسایه)، ارز آوری نیز به همراه داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات طراحی وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسرائیل؛ ترند گوگل شد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داده‌های گوگل نشان می‌دهد که حمله ایران به اسرائیل، تبدیل به مهم‌ترین ترند و موضوع جستجو توسط ساکنان آمریکا، بریتانیا، آلمان و فرانسه در ۲۴ ساعت اخیر شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894798

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • طراحی اولین اطلس جامع از پیری عضلانی انسان
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان
  • طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی
  • توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی به عنوان معیار جدید رتبه‌بندی دانشگاه‌ها
  • رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۱۱ تقاطع غیر همسطح در قزوین
  • حمله ایران به اسرائیل؛ ترند گوگل شد +عکس