Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@19:35:13 GMT

مدیرعامل بانک دی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۲۶۹

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور 73 درصد سهامداران به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید تشکیل شد و برات کریمی که پیش از این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بود؛ مدیرعامل جدید بانک دی شد.

این مجمع با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سهامداران حقیقی و حقوقی بانک دی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در آغاز این جلسه با رأی گیری کتبی از سهامداران، هیئت رئیسه مجمع متشکل از افشین سفاهن به عنوان رئیس مجمع، حمید علی صمیمی و محمود تبریزی به عنوان ناظرین مجمع و اردشیر فریدونی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند. همچنین پریسا یوسفی اصل نیز ، به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در هیئت رئیسه حضور داشت.

در این جلسه افشین سفاهن، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع با تشریح فرآیند انتخاب هیئت مدیره بانک دی گفت: پس از درج آگهی انتخاب اعضای هیئت مدیره در روزنامه رسمی بانک، داوطلبین جهت اخذ تائیدیه های لازم به بانک مرکزی معرفی شدند که پس از بررسی های بعمل آمده در خصوص تحصیلات و تجربیات مرتبط بانکی و اخذ استعلام از مراجع ذی صلاح، در مجموع هفت نفر به مجمع عمومی بانک برای رای گیری و انتخاب اعضاء معرفی شدند.

سفاهن همچنین ضمن تقدیر از اعضای هیئت مدیره پیشین بانک دی که در شرایط اقتصادی موجود توانستند بانک را هدایت و رهبری کنند، اظهار کرد:امیدواریم با انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره ، شاهد فصلی نو همراه با موفقیت و تحولات چشمگیر برای بانک دی باشیم.

در ادامه این جلسه که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، رای‌گیری به صورت کتبی از سهامداران انجام شد و پس از شمارش آرا، اعضای جدید هیئت مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:

1. برات کریمی (عضو اصلی)
2. محمد کیائی (عضو اصلی)
3. نصرت الله شهبازی (عضو اصلی)
4. فریدون رشیدی (عضو اصلی)
5. رحیم طاهری(عضو اصلی)
6. اسماعیل للـه گانی(عضو اول علی البدل)
7. علیرضا هادیان همدانی(عضو دوم علی البدل)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون اعلام داشت شرکت از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون درابتدای این جلسه اظهار داشت: سربازان ولایت و فرزندان ملت پاسخ قاطعی به اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه دادند و سیلی محکمی بر پیکر این رژیم غاصب فرود آمد. مقام معظم رهبری فرمودند که در عرف بین الملل، حمله به کنسولگری و اماکن دیپلماتیک به منزله حمله به خاک کشور است. این اقدام دلیرانه مرهمی بر دل داغدار مردم مظلوم فلسطین بود، بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، دوران بزن دررو تمام شده است، کشورهای به ظاهر قدرتمند و نمادهای استکبار جهانی به هیچ وجه گمان نمی بردند که اقدامات ایذایی شان با چنان پاسخ و واکنش مقتدرانه ای پاسخ داده شود. این واقعه مهم نشان دهنده اقتدار کشور و ضعف استکبار به خصوص آمریکا و اسرائیل غاصب است. این اقدام مبارک را که خواسته و آرزوی مسلمانان و آزادگان جهان بوده تبریک می‌گوییم.

وی به عنوان رییس جلسه مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون خاطر نشان کرد: شرکت با ارائه مستندات و آمار و نیز گزارش عملکرد مالی و عملیاتی موفق به اخذ اظهار نظر منصفانه از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی شده است که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.
شیخ حسینی تصریح نمود: دوره های گذشته عملکرد شرکت قائم به فرد مدیر عامل بود، در این دوره شاهد هستیم که آقای پورعباسی با رویکرد مشارکتی و سیستمی و خرد جمعی؛ از توان و تجربه و تخصص تیم کاری و همکاران شرکت بهره می برد و اقداماتی را برای رفع نقاط ضعف، اصلاح رویه ها و روندهای رو به رشد صورت داده است.
این مقام بانکی تاکید کرد: لیزینگ و واسپاری واجد ظرفیت های بزرگ و مهمی است ، این شرکت می تواند در مجموعه بانک توسعه تعاون اقدامات ارزنده ای در حوزه های تخصصی به تعاونگران و مشتریان ارائه دهد. انتظار ما به عنوان اعضای مجمع در سطح راهبری و حاکمیت، رویکرد تحولی است. البته شرکت در برنامه ها تطابق با چشم انداز بانک را مد نظر داشته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون افزود: عملکرد شرکت نسبت به دوره های پیشین متفاوت بوده و اقدامات مناسبی در حال انجام است، اعضای مجمع و سهامدارن نگاه حمایتی و تقویتی را در ارتباط با شرکت مد نظر دارند و مجمع مطابق برنامه ها و پیشنهادها و نیز با توجه به عملکردهای دوره ای ضمن نظارت و راهبری، مبحث افزایش سرمایه و تقویت شرکت دنبال می شود.
در ادامه سید شهاب الدین پورعباسی مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون گفت: فعالسازی کمیته های تخصصی و فنی به منظور رصد و تحلیل منظم و بهبود عملکرد و فعالیت های جاری اعم از کمیته های اعتباری، کمیته تحقیق و بازاریابی و کمیته وصل مطالبات، ارتقا و بروزرسانی وب سایت شرکت و ایجاد زیرساخت های مرتبط با فروشگاه مجازی و تکمیل زیرساخت ها جهت ارتقای سیستم های نظارت، سنجش و ارزیابی عملکرد سازمان از جمله اقدامات بوده است.
وی در انتها افزود: طرحها و برنامه هایی داریم تا امکان بهره مندی تعاونگران و همچنین همکاران بانک توسعه تعاون از خدمات این شرکت برای تهیه اقساطی انواع کالا و محصولات در سطح گسترده ای فراهم گردد که اطلاع رسانی آن نیز انجام خواهد شد.
در این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک توسعه تعاون مطالبی را درباره روند عملکردی شرکت مطرح نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره