Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:58:30 GMT

استیو جابز به همراه نخستین رایانه شخصی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۴۲۴

استیو جابز به همراه نخستین رایانه شخصی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استیو جابز اپل رایانه شخصی مکینتاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند

میزان موفقیت‌های فردی و اجتماعی ما، به نحوه ایجاد ارتباط اجتماعی، قدرت روبه‌رویی با مشکلات، غلبه بر استرس و میزان عزت ‌نفسی که داریم برمی‌گردد. اگر نتوانیم به‌درستی خلأهای درونی و نیازهای روحی خود را بشناسیم چگونه می‌توانیم انتظار یک زندگی شاد و سرشار از موفقیت داشته باشیم؟

به‌طور کلی باید گفت روح شما نیز مانند جسم به تغذیه نیاز دارد. زمانی که نتوانید این نیاز طبیعی را برطرف سازید شاهد بروز خلأ در بخش‌های مختلف زندگی خواهید بود.

کتاب‌های روان‌شناسی این قدرت را به خواننده می‌دهند تا با شناخت روان خود، به ایجاد تغییرات لازم بپردازد و در زندگی شخصی به موفقیت دست پیدا کند. در ادامه به‌طور کامل این مبحث را بررسی می‌کنیم.

تاثیر کتاب های روان شناسی بر شخصیت انسان

انسان ترکیبی از روح و جسم است. این 2 مفهوم رابطه پیچیده و البته بسیار نزدیکی به یکدیگر دارند و افرادی که می‌خواهند از یک زندگی سالم بهره‌مند شوند، باید به سلامت هر 2 بخش اهمیت دهند.

کتاب‌های روان‌شناسی مانند یک دوست، روی شخصیت انسان تاثیر می‌گذارند. در واقع با مطالعه این کتاب‌ها می‌توان به درک کاملی از حالت‌های روحی و دلیل ایجاد برخی خلأهای روانی رسید، تا بتوان آن‌ها را درمان کرد.

به‌طور کلی باید گفت خرید کتاب روان شناسی و مطالعه آن، یکی از راه‌های مقابله‌ با چالش‌هایی است که هر فرد در طول زندگی ممکن است با آن‌ها مواجه شود. این کتاب‌ها دریچه‌ای هستند که ما را با خود واقعی‌مان و نیازهای روحی که داریم آشنا خواهند کرد.

کتاب‌های روان‌شناسی بعدهای مختلفی از روان انسان را به ما نشان می‌دهند. هر کتاب ممکن است به شرح مباحث به‌خصوصی بپردازد، اما در نهایت به فرد این امکان را می‌دهد تا با شناخت درون خود، به درمان مشکلات بپردازد و یک زندگی شاد و موفق داشته باشد. در ادامه برخی آثار کتاب بر شخصیت را بررسی می‌کنیم.

بهبود احساسات انسانی: زمانی که وقت زیادی را صرف مطالعه این کتاب‌ها کنید، با احساسات مختلف آشنا می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را بهبوبد ببخشید تا در نهایت، فرد بهتری برای جامعه باشید.

پیشرفت: کتاب‌های روان‌شناسی با ریشه‌یابی مشکلات، این امکان را می‌دهند تا به درمان اختلال‌هایی بپردازید که زمینه‌ساز درجا‌زدن هستند. ازاین‌رو با مطالعه آن‌ها به پیشرفت خود کمک خواهید کرد.

تقویت اعتمادبه‌نفس: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید از آن بهره‌مند باشید تا بتوانید زندگی شخصی خود را مدیریت کنید، اعتمادبه‌نفس است. کتاب‌های روان‌شناسی روی این بعد شخصیت، تاثیر زیادی می‌گذارند. فواید مطالعه کتاب های روان شناسی

درحال‌حاضر کتاب‌های بسیار زیادی درزمینه روان‌شناسی نگارش شده و شما باید به‌دنبال تاثیرگذارترین آن‌ها باشید تا تاثیر آن‌ها را بر زندگی شخصی خود ببینید و از فواید مطالعه بهره‌مند شوید. کتاب اشراف‌ زادگان فقیر یا 48 قانون قدرت از این دسته هستند.

با مطالعه این نمونه کتاب‌ها می‌توانید به قدرت ذهنی لازم برسید تا در برابر شرایط گوناگون، واکنش‌های درست نشان دهید. همچنین، می‌توانید تصمیم‌های ضروری را با توجه به ماهیت خود بگیرید نه چیزی که جامعه به‌ شما تحمیل می‌کند. در ادامه به بررسی بیشتر فواید مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی خواهیم پرداخت.

بهبود مهارت های ارتباطی با کمک کتاب های روان شناسی

یکی از مهم‌ترین تاثیر که مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی روی زندگی شخصی افراد می‌گذارد، بهبود مهارت‌های فردی برای ایجاد ارتباط اجتماعی سالم با دیگران است.

در واقع همه افراد برای بهره‌مندی از یک زندگی سالم که در آن خوشحال باشند نیاز به ایجاد ارتباط صحیح با اعضای خانواده، شریک عاطفی، دوست، هم‌کلاسی و هم‌کار دارند. اگر از این مهارت بهره‌مند نباشند به ‌تدریج فردی منزوی و غمگین خواهند شد.

عدم بهره‌مندی از مهارت ایجاد ارتباط در نهایت، مشکلات بیشتری برای افراد به‌وجود می‌آورد که از آن‌ها باید به کمبود عزت ‌نفس و ناتوانی در بیان احساسات اشاره کرد. افراد درگیر با این معضلات، در زندگی شخصی و عاطفی خود با مشکل مواجه می‌شوند.

کتاب‌های روان‌شناسی که درزمینه مهارت‌های ارتباطی نگارش شده‌اند، کمک می‌کنند از دلایل فقدان این مشکلات آگاه شوید و با استفاده از راه‌کارهای عملی، به بهبود آن‌ها بپردازید. پس‌از مطالعه و عمل به راه‌کارها می‌توانید روابط خود را بهبود ببخشید.

یادگیری مهارت های رفتاری با کمک کتاب های روان شناسی

میزان رضایت از زندگی شخصی، ارتباط بسیار نزدیکی با مهارت‌های رفتاری دارد. اگر به خود یا اطرافیان نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که افراد زیادی با مشکلات رفتاری مانند به ‌تعویق انداختن کارها، عدم انگیزه برای به‌پایان رساندن یک پروژه یا مسیر شغلی خود مواجه هستند.

برای اینکه مشکلات رفتاری درمان شوند باید ابتدا ریشه آن‌ها را شناسایی کرد. کتاب‌های روان‌شناسی بسیاری وجود دارد که با مطالعه آن‌ها می‌توانید از علت بروز برخی رفتارها آگاه شوید و سپس با کمک راه‌کارهای متنوع، مهارت‌های رفتاری خود را تقویت کنید.

غلبه بر استرس با کتاب های روان شناسی

استرس یکی از رایج‌ترین مشکلات روحی بوده که همه ما ممکن است در شرایط مختلف با آن مواجه شویم. این اختلال روانی، در دنیای امروز که همواره شاهد نشر اخبار منفی و اتفاقات ناگوار هستیم بیشتر از همیشه دیده می‌شود.

اضطراب‌های لحظه‌ای مشکلات خیلی جدی ایجاد نمی‌کنند اما زمانی که در هر شرایطی با این اختلال روبه‌رو شوید، باید به‌دنبال راه‌کاری برای درمان آن باشید. مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و عمل به راه‌کارهای موجود در آن‌ها، به کاهش استرس و مدیریت آن تا حد زیادی کمک می‌کند.

قیمت کتاب روان‌ شناسی

یکی از مهم‌ترین معضلات پیش رو برای خرید این محصولات، قیمت کتاب است. طی سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت این محصولات بوده‌ایم، اما تاثیری که کتاب‌های روان‌شناسی روی زندگی شخصی می‌گذارند باعث شده افراد همواره به‌دنبال خرید آن‌ها باشند.

برای اینکه کتاب‌های مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت بخرید می‌توانید به فروشگاه دیجی‌کالا مراجعه کنید. در این سایت علاوه‌برکتاب‌های چاپی، نسخه دیجیتالی نیز موجود است تا قیمت نهایی محصول، تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

جمع‌بندی

کتاب‌های روان‌شناسی ما را با بعدهای مختلف روح و روان آشنا می‌کنند. همچنین با مطالعه آن‌ها می‌توانیم ریشه بروز برخی مشکلات روحی، رفتاری و ارتباطی را متوجه شویم و با کمک راه‌کارهای موجود، به بهبود و تقویت آن‌ها بپردازیم. به همین دلیل نیز این کتاب‌ها روی زندگی شخصی ما تاثیر زیادی می‌گذارند و به رشد و کسب موفقیت بیشتر ما کمک می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • واکسن سرطان همراه با ایمونوتراپی تومورهای کبد را کوچک می کند
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند