Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد __ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا با صراحت اعلام کرده که در طراحی فتنه سال 88 در جریان فتنه ایجاد شده به واسطه افزایش نرخ بنزین نقش داشته اما مهم  آن است که باید بدانیم دشمنان در برخورد با انقلاب اسلامی به آخر خط رسیده‌اند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم راهپیمایی 9 دی در بجنورد با اشاره به گذشت 10 سال از فتنه  سال 88 تصریح کرد: پس از این فتنه ‌تنها روسیاهی برای دشمنان ماند و عزت و افتخار برای ملت فهیم ایران به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 10 سال فرصت گرانقدری بود که در ارتباط با تداوم 8 ماه فتنه 88، عوامل پیدایش فتنه و همچنین حضور جانانه و تمام‌کننده مردم در 9 دی که برای همیشه آن فتنه را خاموش کرد بیندیشیم، در مدت 10 سال گذشته همه تحقیقات و مطالعات بیان کننده این است که این فتنه توسط آمریکا، صهیونیست و همدستان آن‌ها طراحی شده به طوری که مبادی اصلی آن در خارج از کشور و توسط دشمنان انقلاب و نظام بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای حوادثی که در کشور رخ می‌دهد برنامه دارند گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلام قدرت ایجاد فتنه و خطر را ندارند اما قدرت بهره‌گیری از توطئه و خطر ایجاد شده را در خود می‌بینند. دشمن مترصد آن است که ما کجا میدانی برای عرض اندام به آن‌ها می دهیم؛ حال این میدان می‌تواند در عرصه سیاست و چه در عرصه اصلاح ساختار اقتصادی باشد لذا دشمن در کمین نشسته‌ و خود را برای بهره‌گیری از حوادث آماده کرده است.

سردار شریف با بیان اینکه امروز دستان دشمنان نظام خالی‌تر از هر دوره‌ای است، اظهار کرد: دشمن در طول 40 سال گذشته از تهدیدات سنگین و سخت همانند جنگ تحمیلی، حوادث کردستان، حوادث خوزستان، ترکمن صحرا، سیستان و بلوچستان و جنگل‌های آمل دست برنداشته و انواع توطئه‌ها را طراحی کرده که در تمام آن‌ها پیروز میدان، ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان امروز غیر از امپراتوری رسانه‌ای و ایجاد و هیاهوی آن چیز دیگری به نام برگ برنده در برابر انقلاب اسلامی ندارد و تمامی توطئه‌ها و تهدیدهای آنها از سوی جمهوری اسلامی به فرصت تبدیل شده است. آن‌ها به تفاله‌های منحوس پهلوی آویزان شده‌اند اما سخت و سهمگین در اشتباهند چرا که مردم ما فهمیده‌تر از آن هستند که گول تفاله‌های سلطنت‌طلب را بخورند. مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و از این به بعد نوبت پیروزی ایران و عقب‌نشینی دشمنان است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: پهپاد گرانقیمت و منحصر به فرد دشمنان انقلاب توسط فرزندان امام و رهبری مورد اصابت قرار گرفت و با شهامت و شجاعت در برابر دوربین‌های خبری عالم اعلام کرده‌ایم که هیچ احدی توانایی مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد. در مرحله بعد٬ با شهامت و شجاعت نفتکش متجاوز انگلیسی که به مرزهای جمهوری اسلامی تجاوز کرده بود توسط نیروهای دریایی به لنگرگاه هدایت شد و آن‌ها بابت رفتارهای خود از ایران عذرخواهی کردند.

سردار شریف همچنین خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد گام پیروزی‌های مکرر جمهوری اسلامی و شکست مکرر دشمنان است چراکه دشمنان قابل به حرکت در حوزه دفاعی و امنیتی ما نیستند. در جریان فتنه اخیر نیز مردم صف خود را از اغتشاشگران  جدا کردند و در کمتر از 48 ساعت دشمنان و آمریکا که به دنبال اسقاط دولت بودند با شکست سنگینی مواجه شدند.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه در حال حاضر امنیت کشور پایدار و برقرار است، اضافه کرد: سپاه به عنوان خادم ملت ایران و خادم مردم مستضعف در حوزه محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و کمک به دولت پیش‌قدم است اما مهم‌تر از آن این است که مسئولان باید به فکر اقتصاد پایدار و معیشت مرفه ملت باشند تا دشمنان از این حربه استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه فعالیت و اقدام جهادی در حوزه رونق تولید سخت‌تر از حوزه امنیتی نیست، افزود: اگر با اراده و مدیریت جهادی وارد میدان رونق تولید و اقتصاد شویم تهدیدهای حداکثری دشمنان به یک فرصت پایدار تبدیل می‌شود چرا که حوزه رونق تولید سخت‌تر از حوزه امنیتی نیست و قطعاً در حوزه رفاه اقتصادی و تولید اشتغال بهتر از وضع موجود عمل خواهیم کرد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که دشمنان با ایجاد فضای رسانه‌ای درصدد آن هستند که جوانان ما را ناامید کنند، اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در انتهای خط هستند و هیچ قدرتی برای مقابله با ما ندارند. دشمنان با ایجاد فضای رسانه‌ای سعی می‌کنند شرایط را بحرانی جلوه داده و جوانان ما را ناامید کند اما باید با بیان خاطرات انقلابی 40 سال گذشته فضا را برای امیدواری جوانان ترسیم کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در کشور به عزت و افتخار معروف هستند، افزود: در سفر سال 1391 مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به خراسان شمالی نام این استان بسیار ماندگارتر شد به طوری که یکی از مهم‌ترین مباحث مبنایی که رهبر انقلاب در استان مطرح فرمودند درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی بود و این در حالی است که مطالبی که رهبر انقلاب مطرح می‌نمایند همواره از منطق خاصی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خراسان شمالی حماسه 9 دی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است