Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:44:03 GMT

رئال مادرید و پاداش درخشش کریم بنزما

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۸۲۶

رئال مادرید و پاداش درخشش کریم بنزما

قرارداد کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید تمدید شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال و نیم اخیر و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، تمام بار هجومی رئال مادرید روی دوش کریم بنزما بوده و این مهاجم باتجربه نیز عملکرد بسیار خوبی در ترکیب کهکشانی ها ارائه داده است. حالا به نظر می رسد با توجه به رضایت باشگاه رئال مادرید از عملکرد کریم بنزما، قرارداد او برای یک سال دیگر نیز تمدید شده و این اتفاق به زودی علنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارکا مدعی شد کریم بنزما قرارداد جدید با رئال مادرید امضا کرده و بر این اساس او یک سال بیشتر و تا پایان فصل 21-2020 در برنابئو ماذندنی خواهد شد. به احتمال زیاد دستمزد مهاجم فرانسوی نیز افزایش خواهد یافت و او تا 34 سالگی لباس رئال مادرید را بر تن می کند.

 

مهاجم فرانسوی که در یک دهه گذشته برای رئال مادرید به میدان رفته، تقریبا 500 بازی برای این باشگاه انجام داده و 238 گل در این دوران به ثمر رسانده است. کریم بنزما در این فصل در 23 بازی 16 بار موفق به گلزنی شده داشته و در این سالها تنها در سه فصل موفق به 20 گل یا بیشتر برای رئال مادرید است. کریم بنزما در فصل جاری 12 بار در لالیگا برای تیمش موفق به گلزنی شد و رقابت شانه به شانه ای با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا برای کسب عنوان بهترین گلزن فصل لالیگا دارد.

کریم بنزما رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در اتحاد منچسترسیتی میزبان رئال از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. سیتی هرگز در زمین خود مغلوب رئال نشده و از سال 2018 در این ورزشگاه مغلوب هیچ تیمی در رقابت های اروپایی نشده است. بازی رفت دو تیم در برنابئو 3-3 تمام شد و سیتی باید ببرد تا به دور نیمه نهایی برود.

پپ گواردیولا در مورد عظمت بازی فردا گفت: «جدال دو تیم همیشه بزرگ بوده و همیشه نیز اینطور خواهد بود. برای من این یک بازی خاص است، اما این به حساب نمی آید. مهم این است که بدانیم فردا برای برنده شدن چه کاری باید انجام دهیم. برخی چیزها را نسبت به بازی رفت تغییر دهیم و سعی کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.»

فشار کمتر نسبت به سال گذشته: «امیدوارم اینطور نباشد چون ما به این فشار نیاز داریم. اگر فکر کنیم قبلا رئال را حذف کرده ایم و همان اتفاق تکرار خواهد شد، به مشکل خواهیم خورد. ما به گرسنگی و اشتیاق برای رقابت در لیگ قهرمانان نیاز داریم. ما باید انرژی مناسب را در زمین نشان دهیم و در این راه به هوادراننان نیاز داریم. گاهی اوقات شما باید رنج بکشید، زیرا غیرممکن است در طول 90 دقیقه بر حریف تسلط داشته باشید. ما آماده هستیم تا در بالاترین سطح خودمان بازی کنیم.»

برنامه و تقویم پیچیده بازی ها: «من به آن عادت کرده ام. اینجا بودن بهتر از نبودن است. باید همه چیز را آماده کنید و همیشه می توان فضا برای تصمیم گیری درست را پیدا کنید. آنها ما را می شناسند و باید حواسمان به سورپرایزهای آنچلوتی باشد.»

وضعیت کایل واکر: «باید در تمرین امروز او را ببینم. او در 2 یا 3 بازی آخر خوب کار کرده بود و سپس در فیفا دی مصدوم شد. نمی دانم که قرار است از روی نیمکت شروع کند یا نه، اما فکر می کنم فردا در کنار ما خواهد بود. او برای ما بازیکنی بسیار مهم است. امروز در ساعت 4 بعدازظهر تصمیم خواهیم گرفت که آیا او در دسترس است یا خیر. همه از توان بدنی واکر باخبریم و اینکه چقدر کار را برای مهاجم مقابلش دشوار می کند. او بازی رفت نبود ولی جانشینش عالی کار کرد. اگر در دسترس باشد، غیرممکن است روی نیمکت بنشیند.»

درخشش جود بلینگام: «فکر می‌کنم بازی برای باشگاهی مانند رئال مادرید خیلی آسان نیست و اینکه به سرعت به آن عادت کنید، دشوارتر است اما بلینگام این کار را انجام داده است. در سن او کنار آمدن با فشار بازی در رئال ساده نیست ولی او عالی کار کرد است. بلینگام یک بازیکن استثنایی است.»

آیا این رئال مادرید از فصل گذشته قوی‌تر است؟ «نمی‌توانم بگویم با این نظریه موافق نیستم اما سال گذشته با بازیکنانی متفاوت هم، تیم بزرگی داشتند. با بنزما و مودریچ در ترکیب این تیم استثنایی بود. رئال هر سال تیمی استثنایی دارد. می دانم وقتی من چیزهای مثبتی در مورد رئال مادرید می گویم، مردم من را باور نمی کنند، زمانی که من یک فوتبالیست بودم یا اکنون به عنوان مربی، مردم به نظرات من توجه می کنند ولی من نمی توانم قضاوتشان را کنترل کنم.»

انگیزه تیم برای بردن سه گانه ای دیگر: «ما هنوز خیلی با آن رویا فاصله داریم. یک یا دو بازی در جام حذفی داریم، چند بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان. در لیگ دو امتیاز جلو هستیم ولی هنوز چندین بازی دیگر داریم.. هیچ چیز برای من تغییر نمی کند. 6 بازی باقی مانده است و ما باید بازی به بازی پیش برویم.»

تفاوت‌ها با بازی پارسال: «اگر دیروز مقابل مادرید بازی می‌کردیم، با فردا فرق می‌کرد. هیچ دو بازی شبیه به هم نیستند. آنها یاد گرفتند، ما هم یاد گرفتیم. ما سعی می‌کنیم کاری را که باید انجام دهیم انجام دهیم و. تحت هر شرایطی این یک بازی دشوار است. این رویا و چیزی است که ما می خواهیم به آن برسیم.»

نیمه نهایی بین رئال مادرید و بارسا در سال 2011: «بازی رئال مادرید - بارسلونا بازی هایی با فشار و تنش زیاد است. ما باید گذشته را رها کنیم. حالا همه چیز سخت تر است. اگر ببازیم، به رئال باخته ایم و قطعا سزاوار صعود بوده اند.»

تغییر سیستم رئال مادرید: «ما باید آماده باشیم، تا قبل از بازی نمی دانیم چه کسی بازی می کند یا چگونه بازی می کنند. ما باید کارها را بهتر از بازی رفت انجام دهیم. آنها در برنابئو خوب کار کردند.»

ترس از مادرید؟ «من خیلی به آنها احترام می گذارم، اما نمی ترسم. من آنها را تحسین می کنم، زیرا اینطور در مورد رئال فکر می کنم هرچند شما باور نمی کنید. اگر در پایان بازی رفت در مورد چمن اعتراض کردم، این مشکل آنهاست، اما اگر آنها فکر می کنند خوب است، حرفی ندارم.اگر آنها من را شکست دهند، همانطور که بارها اتفاق افتاده، به آنها تبریک خواهم گفت و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.»

تغییرات برای بازی فردا: «این رئال مادرید است و آنها بسیار خطرناک هستند. آنها می دانند که ما برای پیروزی وارد زمین می شویم و برای صعود حداکثر تلاش خواهیم کرد. بیایید امیدوار باشیم که فردا بازی خوبی باشد. می تواند این باشد. شاید آنچلوتی سورپرایزهایی داشته باشد. ما آماده ایم.»

دیگر خبرها

  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • پلی به گذشته - آخرین گل آرین روبن برای رئال مادرید (2009/4/13) / فیلم
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل تماشایی اورلین شوامنی به مایورکا (مایورکا 0-1 رئال مادرید)