Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:28:41 GMT

تاکید زیدان؛ ستاره کلمبیایی فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۷۹۹۴

تاکید زیدان؛ ستاره کلمبیایی فروشی نیست

خامس رودریگز، هافبک 28 ساله و کلمبیایی رئال مادرید حداقل تا پایان فصل در این تیم ماندنی است.


به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای تابستان کمتر کسی تصور می کرد با توجه به عدم علاقه زین الدین زیدان به سبک بازی خامس، این هافبک کلمبیایی در برنابئو ماندگار باشد. اما عدم موفقیت رئال مادرید در خرید گزینه های مورد نظر در خط میانی در نهایت باعث ماندن خامس شد و او با نمایش های قابل قبول خود در ابتدای فصل هواداران رئال مادرید را امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما یک مصدومیت نابهنگام در اواسط نیم فصل اول، باعث دوری خامس از میادین شد و اگرچه این بازیکن پیشنهادهایی از سری آ و لیگ برتر برای انتقال در فصل نقل و انتقالات ژانویه دارد، اما نشریه آ.اس مدعی شد رئال مادرید فعلا قصد فروش او را نداشته و در نینم فصل دوم روی خامس حساب باز کرده است. خامس در این فصل تنها پنج بار در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار رفته، اما کادر فنی به توانایی های او ایمان دارد و با توجه به برنامه شلوغ لوس بلانکوس در نیم فصل دوم و حضور در سه جام مهم، زیدان از مدیران باشگاه درخواست کرده حداقل تا پایان فصل خامس را حفظ کنند.

 

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا مدتی قبل به بازیکنان نیمکت نشین در تیم هایی اروپایی هشدار داد ممکن است شانس حضور در کوپا آمه ریکا را از دست بدهند و خامس امیدوار است با درخشش در نیم فصل دوم در ترکیب رئال مادرید، یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی کشورش در تورنمنت تابستان پیش رو باشد.

زیدان (سرمربی) رئال مادرید خامس رودریگز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید خامس رودریگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد