Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مقصود لو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح آبرسانی به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان یکی از طرح مهم و استراتژیک استان است که با نگاه ویژ ه رهبرمعظم انقلاب به منطقه سیستان اجرایی شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت این طرح و همینطور لزوم نظارت جهت اجرای صحیح آن و از سوی دیگر گلایه‌های مردم و کارشناسان، بسیج دانشجویی زابل پیگیر برگزاری جلساتی با موضوع مطالبه گری در خصوص طرح آبرسانی به مزارع دشت سیستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل ادامه داد: از همین از مسئولین اجرای این طرح برای حضور در جمع دانشجویان و اساتید دعوت به عمل آمد که متأسفانه جلسه اول که قرار بود با حضور جمعی از فعالان اجتماعی، اساتید و دانشجویان جهت جمع بندی شیوه درست مطالبه گری برگزار شود با فشار استانداری سیستان و بلوچستان لغو شد.

وی گفت: البته دلیل این کار هنوز به ما اعلام نشده است زیرا این جلسه قرار بود با حضور نخبگان و همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان و به دور از هرگونه سیاسی کاری برگزار شود.

مقصود لو بیان داشت: آقای استاندار چندی پیش در جمع مشاوران جوان خود عنوان کردند که «جوانان باید مطالبه گر باشند» اما حالا مجموعه استانداری سیستان و بلوچستان با اعمال فشار مقابل مطالبه گری به حق جوانان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری حق دانشجویان است، افزود: پس از لغو جلسه اول با تلاش‌های پیاپی موفق شدیم جلسه دیگری را با حضور آقای صالحی، مسئول طرح آبرسانی به دشت سیستان و مشاوران ایشان با حضور اساتید متخصص هماهنگ کنیم که متأسفانه این بار نیز روز قبل از جلسه اطلاع دادند که جناب صالحی در جلسه حاضر نخواهند شد.
متأسفانه مجدد مجبور به لغو جلسه شدیم چراکه جلسه بدون حضور مسئول طرح فایده‌ای ندارد و این مسئول طرح هست که باید پاسخگو باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با تاکید بر اینکه طرح آبرسانی به دشت سیستان همچنان ابهاماتی دارد که حتی برای متخصصین مرتبط نیز شفاف نشده است، ادامه داد: سرپرست وزارت کشاورزی هفته گذشته در سفر به منطقه سیستان و بعد از بازدید از طرح تاکید کرد که مجریان طرح باید به ابهامات مردم پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی هم اعلام کرد که طرح آبرسانی به دشت سیستان نواقصی دارد که باید بر طرف شود از همین رو امیدواریم مسئولان با پاسخگویی مناسب به مردم و کارشناسان موجب اعتماد سازی شوند.

کد خبر 4810976

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان دانشگاه زابل آبرسانی 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیراز گرگان مشهد استانداری سمنان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۱ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۵۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط پاک قرار داشت.

کد خبر 6062561

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • هوای تهران قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد پاک است
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است
  • ۱۸ دستگاه تانکر سیار آماده آبرسانی در مازندران است