Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل گفت: تشکل های مردمی همکار با دانشگاه علوم پزشکی استان صدای رسای بسیاری از بیماران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» شامگاه امروز(دوشنبه 9 دی) در نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد با نظام سلامت استان گلستان اظهار کرد: فلسفه  تشکیل این جلسه تبیین اهداف دانشگاه و بررسی و مشکلات تشکل های مردم نهاد همکار با دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سال های اخیر به ویژه تحریم ها و مشکلات اقتصادی پیش آمده به سبب آن بیماران با مشکلاتی مثل کمبود دارو رو به رو شدند و تشکل های مردم نهاد در این مسیر می توانند کمک کار دانشگاه علوم پزشکی باشند.

 

فاضل بیان کرد: در حوزه بیمه و درمان تا حد توان مشکلات تشکل های مردمی را می شنویم و در مسیر حل آن گام برخواهیم داشت.

 

وی گفت: سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت اقدامات خوبی انجام می دهند و این تشکل ها موضوعات بهداشت، سلامت روان، سالمندان، طب کودکان و ...را دنبال می کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: بالغ بر 40 سازمان مردم نهاد در استان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند که می توانند کمک شایانی به دولت و دانشگاه داشته باشند و این تشکل های مردمی حلقه اتصال بین دولت و دانشگاه به شمار می روند.

 

فاضل ابراز داشت: در این جلسه به دنبال این هستیم که بتوانیم از ظرفیت تشکل های مردم نهاد استفاده بیشتری شود و این تشکل ها با اهداف دانشگاه در چنین نشست هایی آشنا شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: تشکل های مردمی صدای رسای بسیاری از بیماران هستند و در صدد این هستیم که معضلات بیماران مثل تالاسمی، دیالیزی، ام اس و ... که نیاز به داروهای تخصصی دارند که تامین آن برای این بیماران دشوار است آگاه شویم و با همت تشکل های مردمی در مسیر کاهش این آسیب ها گام برداریم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد نهم دی اردبیل حماسه نهم دی ماه فهما بزرگداشت حماسه 9 دی تشکل های مردمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیماران خاص بیماران دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد : ۱۶ بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه دارای آزمایشگاه پیشرفته و مجهز برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی برای بیماران و مراجعین هستند.

دکتر اسعد فتحی پور گفت: مجموعا ۲۷۵ نفر از همکاران علوم آزمایشگاهی دانشگاه در بخش‌های مراکز درمانی تابعه خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهند.

 وی با اشاره به پذیرش بیش از یک میلیون نسخه در این آزمایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در مدت مذکور، ۵ میلیون و هشتصد هزار تست آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای بیماران و مراجعین به انجام رسیده است.

کلیه آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و اماده ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی به بیماران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور