Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:05:13 GMT

پدیده سری آ در آستانه انتقال به یووه

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۹۵۶۲

دژان کولوسفسکی 19 ساله یکی از بهترین بازیکنان سری آ در فصل جاری بوده و نظر تیم های زیادی از جمله اینتر و یوونتوس را به خود جلب کرده بود.

اخبار ورزشی - اگرچه در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال فراوان انتقال او به اینتر شنیده شده بود و آنتونیو کونته علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت، اما به نظر می رسد یوونتوس در این کورس پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی مارتزیو مدعی شد یوونتوس موفق به شکست اینتر برای جذب دژان کولوسفسکی، هافبک پارما شده و با پیشنهادی 35 میلیون  یورویی به علاوه پاداش در آستانه جذب این بازیکن است.

به نظر می رسد قرار است دژان کولوسفسکی از تابستان بعدی برای یوونتوس بازی کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که این هافبک سوئدی از زمستان همین امسال راهی یوونتوس شده و برای این تیم به میدان برود. اما اگر قرار به انتقال دژان کولوسفسکی در زمستان به یووه باشد، مارک پیاتسا نیز از یوونتوس راهی پارما خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یوونتوس اخبار ورزشی اینتر یوونتوس سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند جو استان نسبتا پایدار است که البته در برخی نقاط ابر‌ها در آسمان دیده می‌شوند که انتظار داریم به تدریج از میزان آنها کاسته شود.

وی اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش باد خواهد بود به ویژه در کانال بادی استان در شهر‌هایی مثل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و حتی بخش‌هایی از قزوین این پدیده وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در منطقه خواهیم داشت که به تدریج از از شدت وزش باد کاسته شده و بنابراین دمای هوا افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)