Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال سکون هوا و افزایش سطح آلاینده‌ها و آلودگی هوا برخی مقاطع تحصیلی اراک تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی که استان مرکزی و شهر اراک بعد از بارش یکروزه در ابتدای هفته هوایی مطلوب داشت با پایان بارش‌ها و سکون هوا و وارونگی هوا از ساعت 20 شب گذشته برای تمام گروه‌ها ناسالم اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالیست که شاخص آلایندگی اراک در ساعت 23 امشب 180 بوده است اما براساس اعلام مدیرکل هواشناسی استان مرکزی فردا سه شنبه دهم دی ماه کاهش غلظت آلایندگی را خواهیم داشت.

"میرزایی" مدیرکل محیط زیست استان مرکزی و دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای اراک با اشاره به انباشت آلاینده‌ها در اراک اظهار داشت: به علت سکون و انباشت آلاینده ها و ایجاد شرایط ناسالم هوا برای شهروندان اراکی، فردا سه‌شنبه 10 دیماه، تمامی مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی شهر و روستای اراک در نوبت صبح تعطیل است.

بر این اساس، فعالیت سایر مقاطع تحصیلی و مراکز دانشگاهی عادی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت: اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!