Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@11:02:52 GMT

۵ گلزن برتر جهان در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۰۰۰۰

با پایان هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس تمام رقابت های فوتبال در ۵ لیگ معتبر اروپایی در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در سال ۲۰۱۹ عنوان بهترین گلزن را به دست آورد.

اخبار ورزشی- در این گزارش به ۵ گلزن برتر قاره سبز در سال ۲۰۱۹ می پردازیم:

روبرت لواندوفسکی

موتور گلزنی بایرن مونیخ در سال جاری که در آستانه به پایان رسیدن است، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۱۹ موفق به زدن ۵۱ گل شده است که این بهترین آمار است.

لواندوفسکی بهترین فصل حضور خود را با بایرن تجربه می کند و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار دارد هر چند که بایرن در رده سوم جدول رده بندی است.

لیونل مسی

مسی فصل درخشانی را با بارسلونا تجربه می‌کند و توانسته عنوان بهترین بازیکن جهان را هم در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. او در سال ۲۰۱۹ یک گل کمتر از لواندوفسکی به ثمر رسانده است و به همین خاطر از رسیدن به کفش طلا بازماند.

مسی در سال ۲۰۱۹ توانست با پیراهن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در رقابت های مختلف ۵۰ گل به ثمر رساند.

کیلیان ام‌باپه

جوان آینده دار فوتبال فرانسه در رده سوم این جدول جای دارد. او برای نخستین بار است که به فهرست ۵ نفره راه پیدا می‌کند و سال قبل در رده هشتم بهترین گلزنان جای داشت.

امباپه در سال ۲۰۱۹ در ۴۹ بازی که با پیراهن پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان رفت توانست ۴۴ گل به ثمر برساند.

او در سال ۲۰۱۸ تنها ۳۴ گل به ثمر رساند و در سال جاری ۱۰ گل بیشتر به ثمر رسانده است.

رحیم استرلینگ

با پپ گواردیولا به اوج دوران آمادگی خود رسیده است. او یک مهاجم نوک نیست اما بهترین گلزن سیتی و فوتبال انگلیس در سال ۲۰۱۹ بوده است. استرلینگ در ۶۳ بازی که در سال ۲۰۱۹ به میدان رفته توانسته ۴۳ گل به ثمر برساند تا در رده چهارم فهرست بهترین گلزنان قرار گیرد.

کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس در سال ۲۰۱۸ در رده سوم بهترین گلزنان جای داشت اما در سال ۲۰۱۹ با سه پله سقوط در رده پنجم قرار گرفته است.

رونالدو در ۵۰ بازی که با پیراهن یوونتوس و تیم ملی فوتبال پرتغال به میدان رفته، توانست ۳۹ گل به ثمر برساند. از سال ۲۰۰۹ تا الان این برای نخستین بار است که رونالدو در یک سال کمتر از ۴۰ گل به ثمر می‌رساند و این به خوبی نشان می دهد که او فصل سختی را با یوونتوس پشت سر می گذارد.

رونالدو در فصل جاری آمار گلزنی خوبی با یوونتوس نداشته و برای مدتی با ساری هم به مشکل خورد با این حال تاکید کرده که از شرایط خود در یووه راضی است و در این تیم می ماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال لواندوفسکی مسی امباپه رونالدو بارسلونا مسی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین

 سفرهای هوایی چین در سال نو چینی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، خطوط هوایی چین در سه ماهه اول سال، در بحبوحه تلاش‌های دولت چین برای تقویت بخش گردشگری این کشور و تقاضای شدید برای تعطیلات در خانه، رکوردی بی‌سابقه ثبت کردند.

شبکه تلویزیون دولتی چین (CCTV) اعلام کرد که مجموع ترافیک هوایی مسافران در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱۸۰ میلیون سفر رسیده است.  

رقم منتشرشده بیشترین میزان برای چنین سه ماهه‌ای است و نشان‌دهنده رشد سالانه ۳۷.۷ درصدی است.

در حالی که ترافیک هوایی برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ با توجه به  آخرین کنترل‌های سختگیرانه کرونا در ژانویه نسبتاً کاهش یافته بود، این ارقام همچنان ۱۰.۲ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ است.

مهمترین تعطیلات چین، سال نو چینی و معمولاً در سه ماهه اول سال است. در این جشن که در ماه فوریه امسال برگزار شد، صدها میلیون نفر برای گردهمایی خانوادگی به شهرهای خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش،  ۸۳.۵ میلیون سفر هوایی بی‌سابقه در طول تعطیلات ۴۰ روزه امسال انجام شد که ۵۱ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ و ۱۴.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشت.

تردد مسافران هوایی برای دوره سه ماهه، در مسیرهای داخلی ۱۶۰ میلیون سفر بوده است که نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد، در حالی که در مجموع ۱۴.۱ میلیون سفر در مسیرهای بین‌المللی انجام شده  که ۷۸ درصد از سطح سال ۲۰۱۹ بیشتر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود