Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:28:24 GMT

اینفوگرافیک/طلا از ابتدای سال چقدر گران شد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۰۱۷۷

اینفوگرافیک/طلا از ابتدای سال چقدر گران شد؟

میانگین بهای هر گرم طلای ١٨عیار ابتدای فروردین ماه حدود ۴٢٨هزار تومان بود و میانگین قیمت آن در هفته اول دی ماه با حدود ۴۰ هزار تومان افزایش به گرمی ۴۶٩ هزار تومان صعود کرده است.

بالاترین قیمت طلا در این مدت مربوط به هفته سوم آذرماه به ارزش ۴٨۵هزار تومان و پایین‌ترین قیمت مربوط به اواخر تیر ماه به ارزش ٣٧۴هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا بازار طلا و ارز فلزات گرانبها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی کشور درباره جزئیات فروش بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طریق فرا بورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند. ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال ایران توسط کنسرسیومی از هلدینگ شرکت‌های صنایع پتروشیمی معامله شد. قیمت هر سهم پایه معادل ۳,۰۴۶ ریال بود که در سامانه معاملات وارد سیستم کردند که سپس خریداری شد و این معامله قطعی شد. ارزش کلی مبلغ حدود ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان بود.

برای سهام شرکت پرسپولیس هم کنسرسیومی از بانک‌ها اقدام به خرید کردند. قیمت هر سهم پایه ۳,۵۸۰ ریال اعلام شد. ارزش کل این معامله که شامل ۸۵ درصد از سهام بود نیز رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شد.

او افزود: با توجه به ضرب الاجلی که AFC تعیین کرده است خریداران باید ۱۰ درصد از مبلغ خرید را واریز کنند و سپس انعقاد قرارداد انجام شود. سپس تشریفات معمول انجام می‌شود و متعاقبا انتقال سهام از وزارت ورزش و جوانان به خریداران جدید صورت می‌گیرد و با این خرید مطالبه میلیون هواداران دو باشگاه پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 6085396 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر