Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: پیشکسوتان عرصه‌ موسیقی، امید به آینده را در دل هنرمندان جوان زنده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد محمدپور در جمع اساتید و پیشکسوتان عرصه‌ی موسیقی استان، اظهار کرد: ‌ وقتی ما به پیشکسوتان خود احترام بگذاریم، جوانان تشویق می شوند تا راه آنها را ادامه دهند چراکه آنانی که در مسیر زندگی سربلند بیرون آمده اند، پایگاه محکمی برای تکیه هستند و تجربیات آنها ما را به سوی راهی روشن تر هدایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: هنرمندان پیشکسوت بهترین دوران زندگی خود را صرف این هنر متعالی کرده‌اند و می‌بایست بعد از گذشت این همه سال از سوی نهادهای فرهنگی و هنری و مردم مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سینه و اندیشه‌ هنرمندان پیشسکوت را کوهی از تجربه دانست و گفت: باید از تجربیاتی که توسط هنرمندان پیشکسوت در طول زمان کسب شده بهره گرفته و از راهکارهای  پیشنهادی آنان برای تصمیم‌گیری در عرصه‌ی فرهنگ و هنر استفاده نماییم.

وی همچنین رونق جریان آموزش هنر را مرهون حضور اساتید و هنرمندان پیشکسوت دانست و خواستار تقویت جریان آموزش و ارتقای سطح علمی هنرمندان در عرصه‌ موسیقی استان شد.

محمدپور یادآوری کرد: نسل جوان باید بداند که گذشتگان این مرز و بوم چه تلاش ها کرده و چه افتخاراتی را آفریده‌اند و این افتخارات را چراغ راهی برای رسیدن به قله های افتخار قرار دهند.

در این نشست پیشکسوتان هنر موسیقی به بررسی موسیقی اصیل در استان و زمینه‌های تعالی آن پرداختند.

همچنین در این نشست از مهداد کرباسی و آتیلا رسولی به دلیل برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان موسیقی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ موسیقی آذربایجان شرقی هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی محمد محمدپور تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد

 نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  باتوجه به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با چندین کشور و نیاز مردم این کشور‌ها به خدمات درمانی، گردشگری سلامت باید توسعه یابد

 خداوند در سوره مائده می‌فرمایند هر کس، شخصی را زنده بدارد، پس گویا همه مردم را زنده داشته است، بر همین اساس باید همه افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند قدر و اهمیت شغل خود را بدانند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد