Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دهم بهمن سال ۹۷ درگیری خونین در یکی از خیابان های جردن به پلیس تهران مخابره شد. شواهد نشان می داد راننده یک پژو ۲۰۶ پس از درگیری با سه پسر یکی از آن ها را با ضربه چاقو کشته و گریخته است.

پلیس پس از بررسی فیلم ضبط شده در دوربین های مداربسته، پلاک خودروی قاتل فراری را به دست آورد و به ردیابی راننده پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، روشن شد راننده پژو ۲۰۶ خودرو را به صورت وکالتی فروخته است و قصد خروج از کشور را دارد . ماموران پلیس با اطلاعاتی که از شاهدان گرفته بودند، به ردیابی قاتل فراری پرداختند و قبل از این که بتواند ایران را ترک کند او را در مرز باکو دستگیر کردند.

بیژن 30 ساله به درگیری خونین اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت .

وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد . در ابتدای جلسه مادر قربانی در حالی که اشک می ریخت، برای قاتل پسرش حکم قصاص خواست. وی گفت: پسرم تکیه گاه من و دخترم بود. بعد از کشته شدن او، دخترم به بیماری اعصاب مبتلا شده است و تحت درمان قرار دارد . من ۱۵ سال کار کردم و با سختی زیاد توانستم کامیار را بزرگ کنم اما این پسر بی رحمانه او را کشت .من برایش حکم قصاص می خواهم.

سپس بیژن در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز همراه دختر خاله ام فریبا برای تفریح بیرون رفته بودیم. من از ماشین پیاده شدم تا خرید کنم .وقتی دوباره سوار ماشین شدم متوجه شدم دختر خاله ام از طریق موبایل با یک پسر جوان تماس تصویری گرفته است. در همین هنگام بین من و دخترخاله ام بحث به وجود آمد و این درحالی بود که رهگذران این صحنه را می دیدند.

وی افزود: درحالی که درگیری مان بالا گرفته بود، چند پسر آمدند و پرسیدند: چرا با هم دعوا می کنید؟ به آن ها گفتم که دعوا فامیلی است و دخالت نکنند اما دست از سرمان برنداشتند و بین مان درگیری رخ داد. من اصلا کامیار را نمی شناختم و قصدی برای قتل او نداشتم. آن ها به سمت من حمله کردند و مرا کتک زدند. من که تنها بودم از داخل ماشینم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و در این درگیری یک ضربه به گردن کامیار زدم.

وی ادامه داد: من واقعا قصد کشتن آن پسر جوان را نداشتم، او و دوستانش به من حمله کرده بودند. وقتی کامیار خون آلود روی زمین افتاد ترسیدم و با ماشین فرار کردم .من همان موقع تصمیم گرفتم از کشور خارج شوم. به همین دلیل به آذربایجان رفتم و مادرم وکالتی ماشینم را فروخت تا برایم پول بفرستد.

سپس مادر وی که با وثیقه آزاد بود، به اتهام مساعدت در فراری دادن فرزندش در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : وقتی فهمیدم پسرم قصد دارد از کشور خارج شود، فوری ماشین او و مقداری طلا را فروختم تا برایش پول فراهم کنم .من نمی خواستم پسرم در کشور غریب بدون پول بماند. من اصلا از ماجرای قتل اطلاعی نداشتم.

بنابه این گزارش، با پایان اظهارات این زن،قضات وارد شور شدند و بیژن را به قصاص محکوم کردند. مادر وی نیز از اتهام معاونت در فراری دادن فرزندش تبرئه شد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پسرخاله پژو 206 قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار ‏بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث ‏اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این ‏مربی بارسا است. ‏

اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن ‏است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل ‏صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل ‏صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.‏

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس ‌‏3-2 برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین ‏بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا ‏شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل ‏خشمش در کنار زمین نبود. ‏

از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها ‏فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی ‏که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست. ‏

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور ‏می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت:" .... سر به سر ‏من نذار عوضی .... باشه، کارت بده .... آهای داور چهارم، این ... چه ‏غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟ .... همه‌تون از دم آشغال هستید ....". ‏

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های ‏اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی ‏تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که ‏در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد داد؟

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی