Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: سربازان وظیفه از مهمترین ارکان تامین نظم و امنیت در جامعه هستند که همواره باید مورد توجه قرار گیرند.

او ادامه داد: سربازان وظیفه برای بالا بردن حافظه و تقویت روحیه معنوی در امور زندگی و کاری، علاوه بر قرائت قرآن، بایستی به حفظ و عمل به دستورات این کتاب آسمانی بیش از پیش اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد: سربازان سرمایه‌های کشور و امانت‌هایی هستند که در اختیار نیرو‌های مسلح قرار دارند و ما بایستی به عنوان فرماندهان و مسئولان همانند فرزند خود از این امانت‌های گرانبها به نحو شایسته و مطلوب نگهداری و آن‌ها را برای زندگی بعد از خدمت مقدس سربازی آماده و تربیت کنیم.

همتی زاده همچنین در حاشیه تجلیل از سرباز وظیفه نمونه حافظ قرآن کریم اظهار کرد: باید در راستای ترویج فرهنگ و معارف عمومی قرآن کریم از سربازان نمونه تقدیر به عمل آید تا انگیزه‌ای شود که سایر سربازان با ادامه این راه معنوی بیش از پیش در مسیر تعالیم الهی گام بردارند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت ملی پلیس راه سرباز وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند