Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@20:39:48 GMT

نجات عابران خوش شانس از مرگ حتمی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۱۱۵۴

نجات عابران خوش شانس از مرگ حتمی

خبرگزاری میزان- چند شهروند ترک در شهر استانبول پس از سقوط ناگهانی درخت به گونه‌ای معجزه آسا از مرگ جان به دربردند. تاریخ انتشار: 08:44 - 10 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۷۹۳

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر ببینید: سقوط از ارتفاع ۴۰ متری عاقبت تخته گاز با خودرو مرگ!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد

طبق اعلام شبکه آماری اوپتا شانس قهرمانی منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، یکشنبه برای هواداران منچسترسیتی روز خوبی بود. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار منچسترسیتی هم فکرش را نمی‌کرد لیورپول و آرسنال در حالی که در هفته سی‌ودوم لیگ برتر میزبان بودند برابر حریفان خود شکست خوردند اما این اتفاق رخ داد. لیورپول در آنفیلد برابر کریستال‌پالاس رده‌پانزدهمی با یک گل شکست خورد و از طرف دیگر هم آرسنال در ورزشگاه امارات برابر استون‌ویلا با دو گل متحمل شکست شد تا سیتی در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.

شبکه آماری اوپتا از تغییر زیاد شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ به طوری که شانس سیتی برای قهرمانی در فصل جاری از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. آرسنال بعد از سیتی با ۱۸ درصد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و در نهایت هم لیورپول با یازده درصد شانس قهرمانی در رده سوم قرار دارد.

به نظر می‌رسد سیتی با توجه به افت آرسنال و لیورپول در هفته‌های پایانی باز هم قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورد؛ چرا که تیم گواردیولا خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد این در حالی است که لیورپول و آرسنال در هفته‌های پایانی بسیار بد نتیجه می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • مسئولان ناتوان از حمایت تنها شانس پاراالمپیکی ایران
  • حذف مزاحمان از پیاده روهای شهر | ۲۰۰ کیلومتر از پیادروهای پایتخت مناسب سازی شدند
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت