Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایرانی الشحانیه فصل عملکرد بسیار خوبی در الشحانیه داشته و جزو ۴ گلزن برتر لیگ ستارگان قطر در سال ۲۰۱۹ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از استاد الدوحه، رامین رضاییان فصل دوم حضورش در الشحانیه را پشت سر می‌گذارد. رضاییان با وجود آنکه یک مدافع است، اما در فصل جاری تا الان بهترین گلزن تیمش بوده و در بین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر بهترین عملکرد را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه استاد الدوحه ۵ گلزن برتر سال ۲۰۱۹ لیگ ستارگان قطر را معرفی کرد که در بین آن‌ها نام رامین رضاییان،هم وجود دارد. بغداد بونجاح و اکرم عفیف دو ستاره السد قطر به ترتیب با زدن ۱۹ و ۱۷ گل در رده‌های اول و دوم این فهرست جای دارند.
محمد مونتاری از الدحیل، رامین رضاییان از الشحانیه و تیاگو پریزا از الخور هم هر سه ۹ گل به ثمر رسانده‌اند و در رده‌های بعدی جای دارند.
رامین رضاییان،با توجه به عملکرد درخشانی که در الشحانیه داشته به احتمال خیلی زیاد با پیشنهاد‌های بهتری در لیگ ستارگان قطر مواجه شود. الشحانیه شانس بسیار کمی برای ماندن در لیگ ستارگان دارد و باید منتظر حضور رضاییان در پایان فصل در تیم دیگری باشیم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رامین رضاییان الشحانیه رضاییان الشحانیه رامین رضاییان رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که آئوریلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، تایید کرد که حفظ اوسیمن برای فصل بعد دشوار است و او احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد. باشگاه ایتالیایی برای گلزن نیجریه ای رقمی بالای 100 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود او اصلی ترین گزینه پی اس جی برای جانشینی کیلیان امباپه است. اوسیمن از لیگ برتر نیز پیشنهادات خوبی دارد.

طبعا ناپولی با جدایی اوسیمن به دنبال گزینه ای خود خواهد رفت تا خط حمله خود را تقویت کند. ایل ماتینو امروز گزارش داد که هدف اصلی ناپولی، آرتم دووبیک، گلزن اوکراینی، خیروناست.

دووبیک فصل جاری فوق العاده کار کرده و با 18 گل بالاتر از جود بلینگام برتری گلزن لالیگاست و در 6 هفته پایانی نیز این شانس را دارد بر تعداد گل هایش اضافه کند. در واقع جنگ آقای گلی بین او و ستاره رئال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال