Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@09:53:00 GMT

واریز مرحله دوم حمایت معیشتی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۲۱۲۹

اخبار اقتصادی- طرح حمایت معیشتی طرحی بود که پس از گران شدن بنزین در دستور کار دولت قرار گرفت و حالا پس از واریز مرحله اول یارانه حمایت معیشتی از امروز 10 دی ماه قرار است بسته دوم حمایت معیشتی واریز شود.

به گزارش افکارنیوز، از سوی دیگر افرادی که از  فرایند ثبت نام آن دسته از افراد جامانده ای که یارانه نقدی دریافت می کردند اما یارانه معیشتی دریافت نکردند به زودی در سامانه hemayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir
آغاز می شود.

همچنین از سوی دولت اعلام شده که افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی کردند و در نتیجه سبدمعیشتی نیز به آنها تعلق نمی گرفت هم می‌توانند از امروز 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

پیگیری یارانه حمایت معیشتی / حداقل درآمد خانوارها از یارانه حمایتی

حسین میرزایی ،سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود که براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.

 وی  ادامه داد:پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

خبر خوب به جاماندگان یارانه معیشتی

بسیاری افراد نگرانی دارند که شاید یارانه معیشتی برای آنها واریز نشود اما سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتیاین خبر خوش را به آنها داده است که  افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی  گفت: حدود 666هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت،‌ می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند. درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

در مرحله اول واریز حمایت معیشتی بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که طرح به خوبی اجرا نشده اما مسئولان این طرح اعلام کردند که با بررسی های دقیق اجازه نا عدالتی را نخواهند داد و همه کسانی که مشمول دریافت یارانه معیشتی می شوند مبالغ را دریافت می کنند.

گفتنی است در مرحله دوم پرداخت یارانه حمایت معیشتی، تعداد  ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار جدید به لیست یارانه بگیران اضافه می شود.

این یارانه نقدی پس از اصلاح نرخ بنزین بنابر بررسی های بانک های اطلاعاتی اقشار جامعه، برای حمایت از دهک های پایین به تعدا جمعیت خانوارها پرداخت می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یارانه مرحله دوم حمایت معیشتی یارانه معیشتی طرح حمایت معیشتی مرحله دوم یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.

همچنین یارانه دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی هم روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

منبع: مهر

tags # یارانه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها