Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  پاشایی رییس اداره دامپزشکی مراغه از پلمب و توقف فعالیت ۲ واحد غیرمجاز بسته‌بندی تخم مرغ در این شهرستان خبر داد.

 پاشایی افزود: این کارگاه‌های غیرمجاز بسته بندی که بدون نظارت بهداشتی، در یکی از روستا‌های شهرستان اقدام به درج تاریخ تولید و انقضا بر روی تخم مرغ می‌کردند، از سوی بازرسان این اداره و با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این راستا نیز افراد متخلف فعال در این کارگاه‌ها به مراجع قضایی معرفی شدندگفت: ۲ دستگاه پرینتر تاریخ زن نیز از این کارگاه‌ها کشف و ضبط شد.

پاشایی  افزود: حدود ۶ تن تخم مرغ فاقد نشانه جهت نمونه برداری و تعیین تکلیف نهایی بهداشتی توسط بازرسان کشف و توقیف شد.

او با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و ضوابط بهداشتی توسط واحد‌های تولیدی گفت: تخم مرغ‌های تولید شده به منظور اطمینان از سلامت و تازگی، باید دارای نشان تولید کننده و تاریخ تولید و انقضا باشند.

او افزود: تخم مرغ‌های بهداشتی باید دارای تاریخ تولید و انقضای یک ماهه و نیز مشخصات تولید کننده بوده و در دمای صفر تا چهار درجه سانتی گراد در واحد‌های بسته بندی نگهداری شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت و تولید سالانه ۲۳ هزار تن تخم مرغ از قطب‌های تولید تخم مرغ در شمالغرب کشور بوده و در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عکس نور جشنواره عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سهیلا رضایی گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان‌ها ابلاغ کرد.
وی افزود: این بسته‌های تشویقی مشوق‌های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده‌ها می‌توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.
رئیس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ شهرستان در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل مورد هدف بازآفرینی شهری هستند که در شش شهرستان ذکر شده این طرح اجرا و در بقیه شهر‌ها نیز این طرح تعیین تکلیف شده است.
وی با بیان اینکه این مشوق‌های کالبدی براساس گروه‌بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌بندی در چهار گروه انجام شده است.
رضایی ادامه داد: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محور‌های اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را در بر می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها برای بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور