Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبید رستمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور ساماندهی و نظارت بر اجرای صحیح دستوالعمل ها وآیین نامه‌های حوزه رسانه که از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و ابلاغ می‌شود دو کارگروه تخصصی با عنوان ساماندهی و توزیع آگهی‌ها و بررسی نشریات محلی با حضور نمایندگان تام الاختیار خانه مطبوعات و انجمن صنفی نشریات محلی هر ماه دو نوبت تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسات این کار گروه ضمن تاکید بر اجرای صحیح آخرین دستوالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی‌های دولتی، تصمیم گرفتیم آمار آگهی‌های توزیع شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر بارگذاری بر روی سامانه جامع رسانه‌های کشور در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز هر سه ماه یک بار اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌­ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص توزیع آگهی‌ها براساس «دستوالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی‌های دولتی» که در سال۹۷ اجرایی و ابلاغ شده است، گفت: نشریاتی که «نظم در انتشار» آنها زیر ۵۰ درصد باشد و نشریات و روزنامه‌های سراسری که توزیع آنها در استان‌ها کمتر از ۵۰ نسخه و در ۱۷ استان سراسر کشور توزیع نشوند، آگهی تعلق نخواهد گرفت.

رستمی یادآور شد: در خصوص راستی آزمایی این بخش ضمن درج  نظم در انتشار نشریات محلی در سامانه جامع رسانه های کشور به آدرس http://www.e-rasaneh.ir،  اکیپی متشکل از بازرسان خانه مطبوعات و کارشناسان اداره کل در مراکز توزیع روزنامه ها و نشریات سراسری نسبت به راستی آزمایی ارسال ۵۰ نسخه از هر روزنامه دارای نمایندگی  به استان کردستان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد : قرار براین بوده است که انجمن صنفی نشریات محلی جلسات منظمی با حضور صاحب نظران و کارشناسان و مدیران مسئول نشریات محلی استان به منظور بررسی نشریات محلی برگزار کند تا مشکلات و مسائل نشریات محلی در کارگروه‌های تخصصی ساماندهی نشریات محلی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون فرهنگی ورسانه‌­ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان افزود: هدف از تمام جلسات کارگروه‌های ساماندهی و توزیع آگهی‌ها و هم و غم حوزه رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی رعایت عدالت در توزیع آگهی و اعتماد سازی در رسانه‌ها و همچنین تنویر افکار عمومی و شفاف سازی اطلاعات حوزه رسانه است، بدون شک این امر بدون حضور نمایندگان خانه مطبوعات و انجمن صنفی نشریات محلی محقق نخواهد شد.

در حال حاضر ۱۱۴ رسانه چاپی، برخط و غیر برخط در استان کردستان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است که از این  تعداد ۸۳ عنوان بصورت چاپی، ۲۴ عنوان به طور برخط(خبرگزاری و پایگاههای خبری) و ۷ عنوان غیر برخط که بصورت فصلنامههای الکترونیکی در سطح استان وکشور فعالیت رسانهای دارند.

برچسب‌ها انتشار روزنامه و مجلات کردستان رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتشار روزنامه و مجلات کردستان رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی آگهی بازرگانی انتشار روزنامه و مجلات کردستان رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی آگهی بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی