Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز سنجش پزشکی به داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی رشته‌های غیر از علوم تغذیه هستند اعلام کرد که شماره نظام پزشکی و پرونده کار به آنها تعلق نخواهد گرفت. تاریخ انتشار: 10:15 - 10 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۸۲۸

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مرکز سنجش پزشکی از اعمال محدودیت در اعطای پروانه نظام پزشکی به فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری تغذیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته علوم تغذیه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ میرساند: بنا بر اعلام دبیرخانه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، “بـه آن دسـته از داوطلبـانی که دارای مدرک کارشناسی رشته‌های غیر از علوم تغذیه هستند شماره نظام پزشکی و پرونده کار تعلق نخواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان نظام پزشکی مراجعه فرمایید.

بیشتر بخوانید: جذب ۱۰۰۰ عضو هیات علمی برای سال تحصیلی آینده در دانشگاه آزاد/فراخوان جذب پایان این ماه اعلام می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظام پزشکی علوم تغذیه دکتری تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد

محمدرضا ابیض معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۳۴ پرونده مربوط به تخلفات پزشکی در کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حوزه درمان در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۳ پرونده برای برخورد قانونی به تعزیزات ارسال شد.

وی صیانت از حقوق بیماران را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد و افزود: اضافه دریافت شامل زیرمیزی، وجه مازاد خارج از تعرفه و تحمیل خدمات درمانی غیر لازم در بررسی‌های انجام شده در این ۱۳ پرونده کشف و پرونده متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ابیض با اشاره به پلمب سه مرکز درمانی در این شهرستان افزود: ۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و یک مرکز لیزر به علت فعالیت غیرمجاز پلمب و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

وی همچنین از ارجاع پنج پرونده تخلف به سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: یک پرونده قصور پزشکی و چهار پرونده رعایت نکردن حقوق بیمار به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ابلاغ تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ به تمام مراکز درمانی و پزشکان این شهرستان اظهارکرد: هیچ پزشکی حق ندارد مبلغی مازاد بر تعرفه به عنوان حق ویزیت و یا خدمات درمانی از بیمار دریافت کند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان دزفول، مراتب شکایت خود را اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد