Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان گفت: وزارت اطلاعات در حوادث اخیر در ده نامه به رئیس جمهور می نویسد که این کار درست نیست و سپاه نیز اعلام می کند، که این ساعت برای آن کار درست نیست و لااقل آموزشی به مردم بدهید؛ اما چه جریانی است که ماجرا این طور اتفاق می افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی در اراک برگزار شد، گفت: امروز نیازمند فرهنگ غنی بصیرت هستیم و در قرآن نیز کلید واژه بصره در بیش از ۱۶۵ آیه در قرآن آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا خداوند در آیه ۱۰۸ سوره یوسف از پیامبر می خواهد که مردم را به سمت عبودیت و بندگی با بصیرت و نه کورکورانه دعوت کند.

سالک، با اشاره به ارائه ۱۶ معنا برای بصیرت توسط بزرگان، زیباترین آن را درک قلبی دانست و عنوان کرد: ۹ دی روز بصیرت افزایی و تجدید عهد با محور حاکمیت دینی؛ یعنی ولایت است. باید بدانیم محور تمام نعمت های الهی که شمارشش برای بشریت امکان ناپذیر است، مهدی موعود (عج) است و در زمان غیبت کبری محور این مهم ولایت فقیه است.

وی، با تاکید براینکه رهبری نعمت بزرگی‌ست و ستون خیمه اسلام است، بیان کرد: ۱۴ قرن است که این خیمه روی ستون ولایت قرارگرفته است و دشمنان بسیاری در تلاش بوده اند که این ستون را بیاندازند اما نتوانستند و ان شاءالله تا ظهور نیز نخواهند توانست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه باید نعمت ولایت و رهبری را قدر بدانیم، تصریح کرد: خداوند در قرآن می فرمایند که جریان شیطانی و قومی ضد امامی با همه قدرت به میدان آمده است تا بر این نعمت برتری پیدا کند که خداوند متعال جواب این قوم را این گونه می دهد که این ما(خدا) هستیم که دست این قوم و شیطان را قطع می کنیم. ولی شرط آن مسلح شدن مونین به سه سلاح است.

ایمان، تقوا و توکل سد پولادین انسان های با بصیرت در برابر دشمنان

وی ادامه داد: سلاح اول ایمان است که امیرالمونین در نهج البلاغه چهار ستون صبر، یقین، عدل و جهاد را برای آن بیان می کنند که در آن هر یک از این موارد چهار زیرمجموعه و پایه دارد. مومنین باید به سلاح ایمان و تقوا و توکل مسلح شوند. ارتباط ارگانیک ایمان و تقوا و توکل یک سد پولادین از انسان های با بصیرت در مقابل دشمنان و شیطان بزرگ می سازد و این ها هستند که از رهبری حفظ و صیانت می کنند.

سالک، با تاکید بر اینکه رهبری در قلب جامعه است و نه در سنگر، اظهار کرد: باید بدانیم که بصیرت سواد نیست بلکه بینش است و این بینش را خداوند به اهل تقوا می دهد. معیار بصیرت شخصیت ها نیستند بلکه شاخص هایی چون شجاعت، ایمان، دین باوری، خلوص و بینش وسیع و دشمن شناسی و جریان شناسی است.

وی، با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ حتی خواصِ از جریان انقلاب، مردود شدند، تصریح کرد: بصیرت یعنی قرآن های سر نیزه را نبینیم چرا که اگر دیدیم ناطق قرآن و ولایت را فراموش می کنیم. بصیرت یعنی در اسارت شعبده بازی ها و انحراف ها قرار نگیریم ولی در سال ۸۸ از بی بصیرتی عده ای استفاده شد.

این نماینده مجلس ماهیت ۹ دی را بصیرت افزا دانست و عنوان کرد: در این شرایطی که فتنه سخت و چون گرهی کور می شود جز رهبری و شخصیت های تراز دینی نمی توانند شناسایی و چشم فتنه را کور کنند.

وی، کاپیتولاسیون، قائله بنی صدر و جریانات مهدی هاشمی و آقای منتظری، کوی دانشگاه، ۸۸ و حوادث اخیر را مجموعه فتنه های صورت گرفته علیه کشور برشمرد و تصریح کرد: بنا به گفته آقای ابطحی در سال ۸۸ موسوی نادانی کرد، خاتمی خیانت کرد و هاشمی از رهبری انتقام گرفت. در آن سال عده ای از رهبری خواستند که انتخابات ابطال شود ولی ایشان پای قانون ایستادند و مانع ابطال انتخابات شدند.

متاسفیم که عده ای در مجلس به دنبال رفع حصر هستند

سالک تقلب به عنوان کلید واژه فتنه ۸۸ را برآمده از فرمول یک صهیونیست آمریکایی دانست و گفت: تاسف می خوریم که در مجلس دهم عده ای به دنبال رفع حصر هستند که البته به نتیجه نرسیدند و فقط سعی بر سخنرانی هایی با محوریت سیاه نمایی دارند؛ گویا که در این چهل سال هیچ کاری انجام نشده است.

وی افزود: همین هایی که برای دولت یازدهم و دوازدهم سینه چاک کردند و به میدان آمدند امروز که دیدند اوضاع خیلی خراب است از ما ولایتی تر شده اند. این آدم ها کسانی هستند که نان به نرخ روز می خورند و کاری به حق و باطل آن هم ندارند.

وزارت اطلاعات غلط بودن طرح بنزینی را در ده نامه به رئیس جمهور تذکر داد

نماینده مردم اصفهان به فتنه آبان ماه ۹۸ پرداخت و گفت: وزارت اطلاعات در حوادث اخیر در ده نامه به رئیس جمهور می نویسد که این کار درست نیست و سپاه نیز اعلام می کند، که این ساعت برای آن کار درست نیست و لااقل آموزشی به مردم بدهید؛ اما چه جریانی است که ماجرا این طور اتفاق می افتد. شک می کنیم که حتما شبکه نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نشسته است. وقتی این طور مردم را غافل گیر می کنند، می شود فتنه بنزینیه؛ بعد هم در تبریز بخندند و بگویند که من هم خبر نداشتم. کدام عقلی است که این را بپذیرد؟

وی ادامه داد: چه کسی پاسخ خسارت های اتفاقات اخیر را می دهد؟ مسئله روشن است. البته مردم مطالبات به حقی دارند و باید به این مطالبات پاسخ داده شود. فرقی هم نمی کند مجلس و دولت؛ همه مسئولین در این رابطه ذینفع و مسئولند و باید پاسخ گو باشند.

سالک با تاکید بر اینکه رهبری محور مقابله با فتنه بین المللی بودند، اظهار کرد: ۱۷ تیم اپوزوسیون با محوریت فرح و به واسطه مصوبه کنگره آمریکا ۴۰۰ میلیون دلار برای تخریب در سال ۸۸ دریافت کردند که در داخل نیز کمیته ای ۱۲ نفره با ۵ زیر کمیته در بخش های مکان یابی، مالی، رسانه ای و عملیات تشکیل دادند تا با پول صهیونیست ها در کشور عملیات انجام دهند.

وی اضافه کرد: در همین وقایع اخیر آقای کلینتون می گوید که ۵ هزار نفر را آموزش دادیم که نگاهی به جزییات نشان می دهد ۱۰ الی ۱۵ درصد لیدر ها خانم هستند و با سفرهایی به ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس آموزش برای براندازی دیده اند. همچنین ۲۰۰ قبضه اسلحه یافت شده در اصفهان نمونه ای از اقدامات آنها بود که می خواستند در روزهای ۵ و ۷ دی در کشور جنگ مسلحانه به راه بی اندازند.

رهبری در فتنه بنزینی معجزه کرد

این نماینده مجلس در خصوص نقش رهبر معظم انقلاب در رفع فتنه اخیر نیز عنوان کرد: این فتنه یک سرش در منطقه و در عربستان و امارات بود که در آینده مشخص می شود آل سعود چه میزان در این حوادث هزینه کرده است و ریشه دوم آن در مرکز استکبار جهانی بود. اما رهبری در این فتنه معجزه کرد و با صحبت های خود در روز یک شنبه، از نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت کرد، در راستای تقویت استحکام درون تشکیلاتی نظام عمل کرد، وحدت امت و جدا شدن مرز حق و باطل و برتری اسلام بر استکبار جهانی را رقم زدند. به تعبیری رهبری یک تنه در مقابل شیطان بزرگ و فتنه اش ایستاد.

وی تصریح کرد: تقویت وحدت حول ولایت رمز موفقیت است و امام (ره) نیز ایمان راسخ و وحدت مردم را رمز موفقیت می دانستند.

سالک، ۹ دی را نماد دفاع از ایمان راسخ برشمرد و بیان کرد: ۹ دی نماد حرکت در راه توحید و ولایت بود. نماد دشمن شناسی و عمق آن بود. همچنین نماد حرکت منسجم مردم در مقابل دشمنان بود و به دنیا نشان داد که ملت ایران زنده و آزاده است و بر اساس اسلام پیش می رود.

وی با تاکید براینکه طی چهل سال گذشته دست قدرت خدا را پشت این انقلاب دیدیم، تصریح کرد: اما اگر از درون بپوسیم دلیلی بر ادامه دار بودن سنت خدا نخواهد بود چرا که خدا وعده دفاع از مومنین را داده است.

دولت جوان انقلابی۱۴۰۰ برآمده از مجلس تراز انقلاب است

نماینده مردم اصفهان وحدت کلمه، ایستادن پشت سر رهبری، عدم توجه به منابع بیگانه، توجه به یاد خدا و رحم در حق یکدیگر را از لازمه های پیروزی دانست و به مسئله انتخابات مجلس پرداخت و گفت: مجلس باید تراز انقلاب باشد و مجلس انقلابی است که دولت جوان انقلابی ۱۴۰۰ را رقم خواهد زد. باید حواسمان جمع باشد که در انتخاب مقبولیت، تخصص، روحیه انقلابی، عملکرد و سابقه را مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه این انقلاب دست ما امانت است و باید سالم به دست آیندگان برسانیم، خاطرنشان کرد: دنیا نمی خواهد که ما پیشرفت کنیم ولی ما باید این مسیر را طی کنیم. امروز انگلیس و آمریکا را به زانو درآوردیم و نمونه آن در یمن مشخص است که این نمونه ها برآمده از نور ولایت ایران است و ان شاءالله این تا برقراری بستر حکومت عدل حضرت حجت(عج) ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی عامل ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز عید فطر بندرعباس، اظهار داشت: وحدت نیاز واقعی تمام جریانات و گروه‌های سیاسی و آحاد مردم است با وحدت و همبستگی می‌توان در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مساله فلسطین گفت: رفع بحران فعلی در فلسطین تنها به دست جبهه مقاومت و نه آمریکا رقم می‌خورد.

وی افزود: امروز اراده فلسطین حاکم است و هیچگاه مردم این کشور در حوزه احقاق حق خود عقب نشینی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: در یک برهه حساس از تاریخ قرار داریم که باید صف ملت‌های آزاده در برابر دسیسه دشمنان مستحکم شود تا ملت مظلوم فلسطین طعم پیروزی را بچشند.

کد خبر 6074987

دیگر خبرها

  • همبستگی عامل ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است
  • راه رستگاری انسان در پیشه کردن تقوا است
  • بصیرت مردم باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمن می‌شود
  • پزشکیان: وعده‌های رئیس‌جمهور برای کنترل گرانی و تثبیت نرخ ارز چه شد؟
  • وقتی سکه ۱۴ میلیون بود رئیسی می‌گفت جوان چطور مهریه را پرداخت کند؟
  • نماینده مجلس : وقتی سکه ۱۴ میلیون بود رئیسی می‌گفت جوان چطور مهریه را پرداخت کند؟ امروز قیمت سکه از ۴۵ میلیون گذشته
  • نایب رئیس مجلس: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده‌ای خواهد خورد
  • تقدیر رئیس جمهور از شهردار تهران در جلسه اقتصادی هیات دولت
  • تقدیر رئیس جمهور از شهردار تهران | علت این تقدیر چه بود؟
  • حسینی: روحیه جهادی تاکنون حاکم بر دولت بوده است