Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: کمیته بین المللی صلیب سرخ از مفقود شدن ۲۲ هزار تن از آغاز جنگ سوریه خبر داد. یک مسئول صلیب سرخ گفت: ما همچنان در جستجوی سه کارمند صلیب سرخ هستیم که جزو مفقود شدگان هستند.
خبرگزاری تاس روسیه به نقل از مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد: از آغاز جنگ در سوریه از حدود ۹ سال پیش تاکنون میلیون‌ها تن مجبور به ترک منازلشان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۰ هزار تن کشته و ده‌ها هزار تن ربوده شدند.
به گزارش خرداد به نقل ازایسنا ،وی گفت: تاکنون ۲۲ هزار تن مفقود شده‌اند و نزدیکان و خانواده‌های مفقودین از ما خواسته‌اند برای پیدا کردنشان به آن‌ها کمک کنیم.
این مسئول صلیب سرخ گفت: ما همچنان در جستجوی سه کارمند صلیب سرخ هستیم که جزو مفقود شدگان هستند. برچسب ها: صلیب سرخ ، سوریه

منبع: خرداد

کلیدواژه: صلیب سرخ سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ به اطلاع کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌رساند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403می‌توانند برای پیش ثبت نام اولیه به سایت نمایشگاه elecompiran.com مراجعه کنند. شایان ذکر است آخرین مهلت جهت پیش ثبت‌نام 20 اردیبهشت است. پیش ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد. انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است.

لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی نمایند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند. تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه‌ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف بویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنید.

شایان ذکر است درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند