Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:34:30 GMT

خودروهای فاقد معاینه فنی مشهد شناسایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۳۵۵۵

خودروهای فاقد معاینه فنی مشهد شناسایی می‌شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی در مشهد شناسایی و جریمه می‌شوند. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سیدهادی عطارزاده طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: طرح کاهش آلودگی هوا با تصویب در شورای همتا از 29 دی در مشهد اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در این طرح، 109 دوربین سازمان ترافیک شهرداری مشهد که به مرکز فرماندهی پلیس راهور متصل شده‌اند، پلاک خودروها را ثبت و بلافاصله به سامانه سیمفا ارسال می‌کنند و هر خودرویی که معاینه فنی نداشته باشد، شناسایی خواهد شد.

پایداری آلودگی هوای پایتخت تا پایان هفته؛ جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تهرانآغاز طرح معاینه فنی داوطلبانه موتور خانه مجتمع‌های مسکونی و مراکز آموزشیتعطیلی مراکز معاینه فنی خودرو تهران امروز و فردا

عطارزاده طوسی افزود: اگر از سوی سامانه سیمفا اعلام شود خودرویی معاینه فنی ندارد در مرحله اول از طریق پلیس راهور به دارنده خودرو اخطار داده می‌شود و اگر برای دریافت معاینه فنی اقدام نشود، برای مالک خودرو جریمه صادر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: میزان جریمه نداشتن برگ معاینه‌فنی خودروها 50 هزار تومان است و دوربین‌های ثبت تخلفات یک بار در روز برای ثبت تخلف اقدام می‌کنند. اگر فرد برای پرداخت جریمه خود اقدام نکرد، در هر بار 50 هزار تومان جریمه خواهد شد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیاردی باربران در یک استان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی