Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@20:59:30 GMT

رای پرونده شبنم نعمت زاده صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۴۰۴۱

رای پرونده شبنم نعمت زاده صادر شد

خبرگزاری میزان- رای رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده و شریک جرم وی احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا صادر شد. تاریخ انتشار: 11:30 - 10 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۸۸۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: رای رسیدگی به پرونده خانم شبنم نعمت زاده و شریک جرم وی احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دو نفر به جرم مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی و پیش خرید محصولات دارویی هر کدام به تحمل ۲۰ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا سومین جلسه محاکمه شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده و احمدرضا لشگری‌پور تبدیل قرار شبنم نعمت زاده از بازداشت به وثیقه با توجه به مقررات قانونی امکان پذیر نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبنم نعمت زاده سخنگوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰