Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می‌شود. «امیرحسین ثقفی» در فیلم روسی زیبایی بصری را به تصویر کشیده و فیلمش را شبیه به تابلوی نقاشی کرده که قاب بسیار زیبا و با ارزشی دارد. «امیر آقایی» و «طناز طباطبایی» با بازی‌های موثر و نزدیکی نقش‌شان به مرکز درام، بیش‌تر درخاطر می‌مانند، اما تردید نویسنده در جهت دادن به نقش یوسف، سبب شده تا او نتواند پا به پای تسلط کارگردان پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، نمای بلند آغازین و درگیری پایانی نشان می‌دهد که ترکیب شرایط بحرانی، همه چیز برای فروش و تصاویر انتزاعی «مردی که اسب شد»، «روسی» را به نقطه عطف کارنامه ثقفی بدل کرده است.

در خلاصه ی فیلم می خوانیم:

توماج (امیر آقایی) موفق می‌شود تا از زندان فرار کند اما زمانی که نزد همسرش (طناز طباطبایی) باز می‌گردد متوجه می‌شود که او مورد هتک حرمت قرار گرفته و ...

عوامل فیلم:

کارگردان: امیرحسین ثقفی. نویسنده: امیرحسین ثقفی.تهیه‌کننده: علی اکبر ثقفی. بازیگرها: امیر آقایی,  طناز طباطبایی,  صابر ابر,  میلاد کی مرام,  محمود نظرعلیان,  امیرحسین مسلمی,  بهمن صادق حسنی,  میثم طاهری,  سپیده گلچین

‌موسیقی این فیلم توسط «کارن همایونفر» ساخته شده و «آرش قاسمی» صداگذاری آن را انجام داده است. تدوین فیلم نیز توسط «مستانه مهاجر» صورت گرفته است.

ثقفی پیش از این، «همه چیز برای فروش»، «مردی که اسب شد» و «مرگ کسب و کار من است» را ساخته است.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک یک ماهه رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم چهار انگشت را مشاهده کنند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم‌های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.

2121

کد خبر 1337129

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید امشب _سه‌شنبه بیست وهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و اتلتیکو مادرید

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - اتلتیکو مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745071

دیگر خبرها

  • داستان جالب زباله گردی که پاکبان شهرداری شد | رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین