Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره منتفی شدن دریافت وایلدکارت برای حضور بانوان وزنه بردار ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: من این موضوع را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب. در حالی که بسیاری از کشور‌های دنیا سال‌ها است در وزنه برداری بانوان کار کرده اند و ما برای درخشش در بخش بانوان به زمان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید منبع این موضوع IOC باشد، اما هنوز ما اطلاعی از این ماجرا نداریم.  

دبیر فدراسیون وزنه برداری  در مورد عملکرد تیم ملی در بازی‌های انتخابی المپیک قطر کاپ بیان کرد: به نظر من کیانوش رستمی در این بازی‌ها به خوبی کار کرد. هر چند که بررسی عملکر فنی ملی پوشان را باید کادر فنی تیم ملی وزنه برداری انجام دهد.

بیرانوند درمورد واگذاری میزبانی بازی‌های قهرمانی کشور و جام فجر به استان‌های کشور، گفت: طی سالیان گذشته نیز این کار را انجام می‌دادیم. به دنبال بالا بردن وجهه وزنه برداری در دیگر استان‌ها هستیم. هر استانی که توانا باشد و بتواند پروتکل‌های الزامی بازی را اجرا کند، با روی خوش میزبانی چنین بازی‌هایی را از فدراسیون وزنه برداری دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: پایان یک رشته مدال آور؟ / وقتی تعداد شرکت کنندگان به تعداد مدال‌ها نرسید

او در مورد میزبانی برخی از استان‌های کشور در رقابت‌های مختلف تصریح کرد: امسال استان چهارمحال و بختیاری ۲ میزبانی داشته است و کردستان و لرستان هم میزبانی اردوی‌های تیم ملی را برعهده داشتند. استان اهواز نیز امسال میزبانی بازی‌های قهرمانی کشور را برعهده دارد. در استان گیلان نیز استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان پای کار هستند تا میزبانی رقابت‌های بین المللی جام فجر را قطعی کنند. تا این لحظه برگزاری این بازی‌ها در گیلان قطعی است.

بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک بیان کرد: رقابت‌های بازه ۶ ماهه سوم نیز آغاز شده است و مرادی باید در ۲ مسابقه وزنه بزند، تا هم رکورد‌های خود را افزایش بدهد و هم سهمیه المپیک را به دست بیاورد. هر چند که شرکت مرادی در بازی‌های انتخابی المپیک به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: رستمی: هیچ مسئولی جویای حال من نیست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری محسن بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان