Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:45:59 GMT

توافق یوونتوس با پدیده آتالانتا

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۴۸۴۴

توافق یوونتوس با پدیده آتالانتا

باشگاه یوونتوس با پیشنهادی که نظر آبی‌ومشکی‌پوشان برگامو را جلب کرده، توانسته هافبک سوئدی این تیم را از آن خود کند.

به گزارش مشرق، نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که باشگاه یوونتوس در کورس جذب دژان کولوسفسکی پیروز شده و قرار است بابت خرید او به آتالانتا رقمی بین 40 تا 50 میلیون یورو بپردازد.

کولوسفسکی 19 ساله اکنون به صورت قرضی در تیم فوتبال پارما توپ می‌زند و یوونتوس هم قرار است اجازه دهد که او تا پایان فصل در پارما بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تیم‌های شگفتی‌ساز در سال ۲۰۱۹ +عکس

بازیکن ملی‌پوش آتالانتا جزو پدیده‌های این فصل سری A بوده است و در 17 بازی‌اش برای پارما 4 گل زده و هفت پاس گل داده است. همین موضوع سبب شده که او با وجود سن و سالی پایین، مشتریانی مانند منچستریونایتد، آرسنال، ناپولی، چلسی و لیورپول داشته باشد.

اینتر یکی از اصلی‌ترین مشتریان کولوسفسکی بود و به نظر می‌رسید که با او به توافق کرده اما اکنون طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه گاتزتا دلواسپورت، این یوونتوس است که با او قرارداد می‌بندد. کولوسفسکی در مورد مسائل و شروط شخصی‌اش هم با بانوی پیر به توافق رسیده و تنها توافق میان دو باشگاه بر سر جزئیات قرارداد باقی مانده است.

پیشنهاد یوونتوس به آتالانتا شامل 30 میلیون یورو رقم پایه به علاوه 10 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش می‌شود. البته گاتزتا رقمی دیگر را ذکر کرده و نوشته که رقم پایه 35 میلیون یورو و پاداش‌ها 15 میلیون یورو است. یووه قصد دارد با هالند قراردادی 4 ساله منعقد کند که به موجب آن او سالانه 2 تا 3 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

فعلاً برنامه یوونتوس این است که به کولوسفکسی اجازه دهد تا پایان فصل در پارما بماند اما شبکه جان‌لوکا دی‌مارتزیو کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که احتمال دارد این بازیکن در ماه ژانویه به تورین برود، چون ممکن است یوونتوس بازیکن خود مارکو پیاتسا را به پارما بدهد تا جای خالی کولوسفسکی را در ترکیب پارما پر کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین توافق یوونتوس پارما آتالانتا دژان کولوسفسکی فوتبال سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر

ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: باتوجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا پایان هفته جو پایداری بر استان حاکم است و طی این مدت، غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد، از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

خانم محمدی افزود:روزهای شنبه و یکشنبه به‌سبب عبور موجی کوتاه و کم‌دامنه، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: هم چنین با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان نیز تا پایان روز جمعه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در شب افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 27 مارس 2024
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • گل‌فشان‌ها جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران + فیلم
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران (فیلم)
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم