Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل متهم‌پروری را باعث نخبه‌کشی دانست و به جای آن مسئله‌یابی، بهبود و بهینه‌سازی نظام اجرایی کشور را پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در جلسه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: «هنگام به‌وجود آمدن مشکل، متهم‌پروری ثمره‌ای جز نخبه‌کشی ندارد و  به جای پرداختن به افراد باید مسئله مورد موشکافی قرار گیرد، اساس مشکلات شناسایی و راهکارهای مناسب بررسی شده و نظام اجرایی بهبود یافته و بهینه‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «در این ۴۰ سال بسیاری تلاش کردند تا بین مردم و رهبری فاصله بیندازند؛ اما بصیرت ملت و پیوند مستحکم بین مردم و رهبری باعث شده که انقلاب پابرجا بماند و مسیر کشور رو به رشد باشد؛ اما هنوز برخی مشکلات پابرجا هستند. علم می‌گوید در صورتی که جامعه‌ای پس از سال‌ها تلاش نتواند مشکلی را حل کرده باید ساختار شکنی فکری کرده و در مفروضات خود بازنگری کند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت:‌ «به فرموده حضرت علی(ع) جامعه زمانی ایده‌آل خواهد بود که همه اعضا برای رسیدن به آن  تلاش کنند. در این صورت تعامل بین مردم و مسئولان به وجود خواهد آمد و مشکلات هم قابل حل خواهد بود.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج اساتید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

امنیت و اقتصاد کشور‌های همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشور‌های همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چراکه این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نظام به دنبال انتخاب سفارشی رییس مجلس نیست
  • نکونام: مردم‌محوری مهمترین مسئله در نظام اسلامی است
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف انرژی چگونه به جهش تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد؟
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید