Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل یکروزه و با هدف اجرایی و افتتاح و آغاز اجرای طرح های مهم اقتصادی است.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در گفت و گویی خبریگفت: به دلیل برودت هوا  دیدار مردمی با رئیس جمهوری برگزار نمی شود.

وی بیان کرد:تلاش شده در این سفر برنامه  مناسبی تدوین و اعتبارت خوبی برای تمامی شهرستان ها جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهار کرد: در بحث زیر ساخت ها و راههای استان که یکی از درخواست های موکد مردم می باشد ، تلاش می کنیم اعتبارات مناسبی جذب کنیم.

بهنام جو تصریح کرد: توجه به  راه  هم به جهت تامین  امنیت جانی مردم و هم  تامین زیرساخت های  گردشگری ، صنعت و کشاورزی استان ضروری است.

استاندار اردبیل بیان کرد: تلاش می کنیم  برای تمامی جاده های مواصلاتی اعم از شمال استان و شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار و مشگین شهر، جاده سرچم و نیر به سراب و تونل حیران  اعتبارات خوبی جذب کنیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۱۲۰ کیلومتر جاده چهار خطه در استان داریم که ۵۰ کیلومتر هم امسال به این میزان افزوده می شود.

بهنام جو گفت: تلاش می شود این روند و چهار خطه شدن سالانه ۵۰ کیلومتر از راههای استان ادامه یابد.

وی ادامه داد: در بحث اجرای راه آهن نیز توانسته ایم کسری اعتبار با توجه به افزایش قیمت ها را از طریق کمک های دولت تامین کنیم.

استاندار اردبیل گفت: علاوه بر این در بخش صنعت نیز نزدیک ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان  مصوبه برای دریافت تسهیلات  داریم که در تمامی شهرستان های استان مصوب شده است.

وی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری کامیون سازی مشگین شهر،سد احمدبیگلو ، بیمارستان پارس آباد بیمارستان اردبیل ، کارخانجات نساجی و فاز دوم نئوپان خلخال افتتاح می شود.

استاندار اردبیل  افزود: شروع فروسیلیس خلخال و سد بفراجردنیز از جمله پروژه هایی است  که ۱۴۰۰ نفر اشتغالزایی خواهند داشت.

 وی بیان کرد:سد گیوی هم پایابش مشخص شده  و به زودی اجرای آن آغاز می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در شهرستان گرمی هم  پروژه هایی چون شیرآلات و جاده ها و  دریاچه گیلارلو از جمله پروژه های افتتاحی در سفر رئیس جمهوری خواهد بود.

وی بیان کرد: در شمال استان در بخش گلخانه تا سال گذشته ۱۲ هکتار گلخانه داشتیم که در حال حاضر شهرک گلخانه ای ۱۵۰۰ هکتاری  انقلابی  در این خصوص در شمال استان ایجاد کرده است.

بهنام جو گفت: سالانه  ۱۰ هزار هکتار از پایاب سد خداآفرین نیز در این سفر  توسز مسوولان ارشد حوزه کشاورزی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در خصوص حق و حقوق عشایر کشت و صنعت مغان نیز رفع مشکلات آنان ، موضوع در کمیسیون لوایح و اقتصاد دولت مصوب شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل رئیس جمهور رییس جمهور صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری

دریافت 16 MB کد خبر 6086103

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد