Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@05:27:47 GMT

از آقای گل جدید قرمزها رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۴۶۴

از آقای گل جدید قرمزها رونمایی شد

ساسان انصاری ستاره تیم تراکتور، با گلزنی در مقابل پیکان خود را به عنوان برترین گلزن تراکتور مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم تراکتور در حالی پیکان را شکست داد که گل اول این تیم را ساسان انصاری به ثمر رساند. او پس از این که توپ را از مسعود شجاعی گرفت، با ضربه ای فوق العاده تبدیل به گل کرد تا درلیگ نوزدهم چهار گله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در بازی با استقلال هم ساسان انصاری سانتر دیدنی شجاعی را تبدیل به گل کرده بود و امروز هم نشان داد که هماهنگی بسیار خوبی با کاپیتان تبریزی ها دارد.

گل چهارم انصاری در حالی به ثمر رسید که او این فصل مهاجم اصلی تراکتور نبوده و پس از دنیزلی، به ترکیب اصلی راه یافته است. پیش تر کوین فورچونه و محمدرضا آزادی در ترکیب اصلی بودند اما حالا ساسان فیکس شده است.

او همچنین در بازی با نود ارومیه تک گل تراکتور را زد و باید دید در ادامه آیا می تواند رکورد خود را بهتر کند یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان مسعود شجاعی کوین فورچونه محمدرضا آزادی پیکان کوین فورچونه محمدرضا آزادی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس