Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و هیات همراه در آستانه سال جدید میلادی در خلیفه‌گری ارامنه تهران حضور یافت و سال جدید میلادی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی فریدونی؛ مدیرکل اداره مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خلیفه‌گری ارامنه تهران با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران کردند و سال جدید را تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جوادی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید میلادی با تاکید بر نقش ادیان در جهان گفت: پیام معنوی تمامی ادیان تاکید بر خودسازی است. نگاه اسلام نیز به مسیحیت توجه به الگوهای اخلاقی است.

وی ادامه داد: هر جایی که اخلاق و معنویت وجود داشته باشد، آرامش و صلح خواهد بود و امیدورام با فراگیری اخلاق و معنویت، صلح و آرامش در جهان حاکم شود.

همچنین اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان نیز در این جلسه با تاکید بر خودسازی گفت: برای اینکه بخواهیم جهان پیرامون خود را تغییر بدهیم ابتدا باید خود را تغییر دهیم. برگزاری مراسم سال نو میلادی نیز هر سال یادآور این مضمون است که باید به اطراف خود به صورت جدید نگاه کنیم تا تغییری در ما ایجاد شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت حماسه 9 دی حماسه نهم دی ماه نهم دی تبیین حماسه 9 دی فعالیت های مسجدی خلیفه گری ارامنه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسن جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان دیدار و مشکلات و مطالبات کارکنان این اداره را بررسی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی دیدار و مشکلات معیشتی و سایر مسائل رفاهی آنان را مورد بررسی قرار داد. 

زهره ای در این دیدار صمیمانه ضمن ارائه عملکردی از تلاش ها و اقدامات به عمل آمده برای رفع دغدغه های پرسنلی، اظهار کرد: در برنامه اول تصمیم گرفتیم که حقوق و مزایای پرسنل راه و شهرسازی را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: موضوع دوم بیمه تکمیلی کارکنان بود که با برنامه ریزی قرارداد موفقی با بیمه تنظیم و منعقد شد که در تاریخ راه و شهرسازی بی نظیر بود.

وی با اشاره به محور بعدی برنامه ها، عنوان کرد: یکی از کارهای مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی صدور کارت اعتباری است با نام «ثمین» که برای کل پرسنل راه و شهرسازی کشور صادر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به مطالبه کارمندان به منظور ساماندهی خانه های سازمانی اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۰۰ خانه سازمانی در سراسر استان هرمزگان وجود دارند که طی سال های گذشته با قراردادهای قانونی تحویل کارمندان دارای شرایط  شده است و سال های زیادی در اختیار این افراد قرار دارد که برنامه داریم هر چه سریع تر تعیین تکلیف و ساماندهی شود.

به گفته این مقام مسئول؛ برنامه ریزی برای ارتقاء و بهبود وضعیت موجود کارکنان از جمله معیشت، رفاهیات، اعطای تسهیلات، اماکن رفاهی کارکنان، برنامه های آموزشی، فرهنگی و حمایتی در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی