Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:03:01 GMT

رفع مشکل آبگرفتگی شهر لنگرود با اعتبارات ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۶۸۰

رفع مشکل آبگرفتگی شهر لنگرود با اعتبارات ملی

ایسنا/گیلان شهردار لنگرود گفت: شهرداری اعتباراتی از محل ملی برای رفع مشکل آبگرفتگی در سطح شهر جذب کرده و فاز به فاز در حال اجرای پروژه است.

سید مهدی رجایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرداری لنگرود به دنبال پیش بینی بحران های احتمالی اعم از اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری لنگرود اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه آسیب و بحران به مردم شهر انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باران و برف را جزو بهترین نعمات الهی دانست و افزود: ما باید بتوانیم شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم تا مردم نهایت بهره را از این نعمت ببرند. متاسفانه در سال های گذشته مردم با دیدن باران دچار نگرانی می شدند، زیرا می دانستند بعد از هر بارش شهر دچار آبگرفتگی و مشکلات عدیده ناشی از آن خواهد شد.

شهردار لنگرود ضمن قدردانی از همکاری شورای شهر لنگرود و مدیران شهرستانی با شهرداری، عنوان کرد: شهرداری لنگرود اعتباراتی از محل ملی برای رفع مشکل آبگرفتگی در سطح شهر جذب کرده و فاز به فاز در حال اجرای پروژه است.

رجایی ادامه داد: در سال اول دوره پنجم شورای شهر لنگرود توانستیم پروژه خیابان امام خمینی(ره) را با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان به بهره برداری برسانیم. همچنین پروژه خیابان های سعدی و حافظ را در سال ۹۷ اجرا کردیم و مشکل آن مترفع شد.

وی از رفع مشکل آبگرفتگی قسمتی از بلوار فردوس و کوچه های وحدت، صدر و هلال احمر لنگرود نیز خبر داد و گفت: مشکل آبگرفتگی لنگرود به دنبال باران های طبیعی دیگر وجود ندارد.

شهردار لنگرود در ادامه از اجرای پروژه لوله گذاری در خیابان جمهوری طی امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در سه فاز انجام می شود که فقط برای دو فاز آن یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. با تکمیل این پروژه مشکل خیابان جمهوری شهر لنگرود حل خواهد شد.

رجایی با اشاره به آماده باش دستگاه های راهسازی و ماشین آلات سنگین شهرداری در شرایط برف، یادآور شد: پنج تیم مستقر در نقاط مختلف شهر و دو اکیپ سیار داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی لنگرود جلسه ستاد مدیریت بحران آبگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان

دریافت 43 MB کد خبر 6087834

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان
  • بارش باران و آبگرفتگی در خیابان ابوریحان یزد + فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳