Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:11:12 GMT

چیزی خاضی توش نیست اکه مصاحبه ددارین اضافه کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۷۳۹

چیزی خاضی توش نیست اکه مصاحبه ددارین اضافه کنید

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به اینکه ما ملت و کشور مقاومتیم، گفت: همه باید در کشور و وضعیت کنونی مقاومت کنیم ولی معنا ندارد که مدیری حقوق ۳۰ یا ۴۰ میلیونی بگیرد و یا خواربار‌فروش دوردست مالیات بدهد و کارخانه یا شرکت بزرگ معاف از مالیات باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، صاحب شریفی  بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای عالی استان‌های کشور، اظهار کرد: فروپاشی شوروی با فراموشی کوچه‌پس‌کوچه‌های آن ناشی شد و تخریب دیوار برلین را از این زاویه هم باید دید و البته آمریکا هم در آن فروپاشی، نقش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه ملت ما می‌تواند فعالیت‌های اثر‌گذار بزرگی انجام دهد ولی مدیران باید به وظایف خودشان عمل کنند و تسهیل‌کننده باشند، افزود: خودروسازان از کارکنان پلاسکو یاد بگیرند که کت و شلوار چند میلیونی را با حداقل قیمت در اختیار قرار دادند ولی خودرو‌سازان پوست ملت را می‌کَنند.

وی با اشاره به اینکه ما ملت و کشور مقاومتیم، خاطر نشان کرد: همه باید در کشور و وضعیت کنونی مقاومت کنیم ولی معنا ندارد که مدیری حقوق ۳۰ یا ۴۰ میلیونی بگیرد و یا خواربار‌فروش دوردست مالیات بدهد و کارخانه یا شرکت بزرگ معاف از مالیات باشد.

شریفی، گفت: در عصر مقاومت همه باید با هم مقاومت کنیم و مردم، نظام و کشور را دوست دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شورا استان ها شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود

مرجع تقلید شیعیان گفت: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله  جعفر سبحانی، در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، اظهار داشت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

این مرجع تقلید بیان کرد: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

آیت‌الله سبحانی گفت: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به نفع جهش تولید است
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • دریافت مالیات باید عادلانه باشد
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • «وعده صادق» محدود و تنبیهی بود/ اگر شدیدتر بود چیزی از اسرائیل نمی‌ماند
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور