Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:08:39 GMT

پیام زلاتان به سرمربی میلان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۹۲۷

پیام زلاتان به سرمربی میلان

ستاره سوئدی جدید میلان به سرمربی این تیم پیامی امیدوارکننده داد.

به گزارش مشرق، استفانو پیولی، سرمربی روسونری از مکالمه تلفنی اخیرش با زلاتان ایبراهیموویچ که به تازگی به این تیم پیوسته، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب زلاتان به بازگشت به میلان +عکس

پیولی در مصاحبه با سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا گفت: زلاتان بازیکنی جنگنده و کاپیتان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکنی با شخصیت است و احساس مسئولیت زیادی می‌کند. او به تمام تیم انگیزه می‌دهد. در این فصل به خاطر بی تجربگی و سن پایین بازیکنان با مشکلات زیادی مواجه شدیم  اما حضور ایبرا به عنوان کاپیتان می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

وی افزود: در تماسی که با او داشتم، اعلام کرد که کاملا آماده حضور در ترکیب تیم است و انگیزه زیادی دارد. در این تماس وضعیت تیم را به او توضیح دادم. او به من گفت: نگران نباش ... من آماده‌ام.

 مهاجم سابق اینتر و بارسلونا قراردادی 6 ماهه با روسونری امضا کرد. او در مدت، 3 و نیم میلیون یورو دستمزد دریافت می کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین فوتبال پیام زلاتان ایبراهیموویچ سرمربی آث میلان سری A ایتالیا پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در این مسابقه که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با سوت پیام حیدری آغاز می شود و دیدار معوقه هفته دوم نیم فصل دوم است، با ترکیب زیر تیمش را به میدان می فرستد: 
نیما میرزازاد - میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو.

نکته قابل توجه ترکیب سپاهان حضور هادی محمدی در ترکیب اصلی است که در کنار سیاوش یزدانی دو بازیکن قلب خط دفاعی تیم هستند. همچنین مطابق انتظار پیام نیازمند آماده بازی نشده و البته اینبار از روی نیمکت نمایش هم تیمی هایش را تماشا خواهد کرد.

در مرکز میدان دابو، نورافکن و کریمی بازی می‌کنند و سه بازیکن خط هجومی هم فرشاد، شهریار و شکاری هستند. نکته قابل توجه دیگر ترکیب سپاهان غیبت رضا اسدی است که در فهرست تیم نیز حضور ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت دلیل دوری او از ترکیب اصلی باشد.

دیگر خبرها

  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!