Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:18:39 GMT

رضایت فلیک از عملکرد 2 وینگر چپ و راست بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۷۰۴۹

رضایت فلیک از عملکرد 2 وینگر چپ و راست بایرن مونیخ

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد 2 وینگر چپ و راست آلمانی و فرانسوی تیمش راضی است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ هفته‌نامه کیکر در آخرین ساعات سال 2019 با «هانس دیتر فلیک‌» در مورد بایرن مصاحبه کرد. در این گفت‌‌وگو مربی چند هفته گذشته باواریایی ها در مورد موضوع‌های مختلفی نظر داد.

از جمله در مورد سرژ گنابری و کینگسلی کومان،‌ وینگرهای ملی‌پوش آلمانی و فرانسوی تیمش عقیده‌اش را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک در مورد کومان که 3 سال قبل  یوونتوس را ترک کرد و بایرنی شد،‌ گفت: او در موقعیت‌های تک به تک فوق‌العاده است اما گاهی باید در همان تماس نخست با توپ، تصمیمش را بگیرد و توپ را شوت کند یا پاس دهد. او بازیکنی کاملا تاثیرگذار است.

مربی 54 ساله در مورد گنابری که در سال2017  با ترک وردربرمن به بایرن آمد، نیز عنوان کرد: سرژ  تحرک باورنکردنی دارد. وقتی صاحب توپ است، مهار کردنش ممکن نیست. من از پیشرفت او و کومان خوشحال هستم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ عملکرد فوتبال یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال

به گزارش ورزش سه با اعلام کمیته انضباطی مبنی بر تخلف دانیال اسماعیلی فر در بازی با صنعت نفت آبادان او به یک جلسه محرومیت و پرداخت 40 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

این رای قطعی است اما باشگاه پرسپولیس یک هفته فرصت دارد تا به آن اعتراض کند .با این حال در رای صادره قید شده که دانیال از بازی لیگ برتری تیمش محروم شده و با این حساب او در دیدار جمعه مقابل آلومینیوم اراک که در جام حذفی برگزار خواهد شد می تواند به میدان برود اما در مصاف حساس مقابل سپاهان غایب است.

چنانچه دفاعیات باشگاه پرسپولیس در مورد دانیال به جایی نرسد و محرومت او سرجای خود باقی بماند اوسمار و کادر فنی اش باید فکری به حال دفاع راست بازی با سپاهان بکنند.در غیاب دانیال اسماعیلی فر که مدافع راست اصلی پرسپولیس در بازی های این فصل بوده  گزینه نخست جانشینی او وحدت حنانوف تاجیکستانی است که بعد از بازی های ملی با مصدومیت برگشت و قرار است از امروز به تمرینات گروهی تیمش برگردد.

به نظر می رسد وحدت حنانوف گزینه نخست جانشینی دانیال در الکلاسیکوی ایرانی باشد و باید تا آن روز به آمادگی مطلوب برسد و شرایط فیکس شدن را از نظر فنی و بدنی داشته باشد. در صورتی که وحدت برای این بازی آماده نباشد اوسمار مجبور است یا از فرشاد فرجی یا علیرضا باباسی جوان در جناح راست خط دفاعی تیمش استفاده کند که طبیعتا حضور هر کدام از این بازیکنان مزایا و معایبی خواهد داشت. فرجی که به خاطر ذات بازی اش در دفاع میانی اساسا مدافع رونده ای در دفاع کناری نخواهد بود و بابایی جوان و بی تجربه است  و فیکس بازی کردن او در دیداری بزرگ و حساس مقابل سپاهان  ریسک بزرگی از سوی کادر فنی به حساب می آید.

با این شرایط احتمالا هر طور شده کادر فنی پرسپولیس وحدت حنانوف را  برای آن مسابقه به شایط ایده آل خواهند رساند.

دیگر خبرها

  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • یونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ/ قدرت‌نمایی باوارایی‌ها در برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اونیون برلین - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی