Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش کشاورزی استان گلستان اظهارکرد: در اجرای مصوبات دولت تاکنون برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، ۲۴۵ هزار پرونده به مبلغ یک میلیارد و هزار و ۵۱۴ میلیاردتومان توسط کمیته های تخصصی شهرستانی بررسی، ارزیابی میدانی و تایید خسارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون از این تعداد پرونده ۲۲۰ هزار فقره به مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در کارگروه استان ها تایید و ۲۰۰ هزار پرونده هم به مبلغ ٩٢٠ میلیارد تومان به مرحله پرداخت رسیده است.

موسوی گفت: در اجرای مصوبات دولت تاکنون ۱۵۱ هزار پرونده با نیاز تسهیلات هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان توسط سازمان جهادکشاورزی استان ها به بانک های عامل معرفی و ۶۰ هزار پرونده به مبلغ ٥٥١ میلیارد تومان به پرداخت رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ٢٦٠ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان گلستان کمک بلاعوض، تسهیلات قرض الحسنه و غرامت بیمه پرداخت شده است.

کد خبر 4812567

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان وزارت جهاد کشاورزی سید محمد موسوی 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان مشهد استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت سرمای دیررس بهاره به محصولات زراعی اهر
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس