Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:33:22 GMT

همایش بزرگ مهارت های زندگی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۸۰۳۰

همایش بزرگ مهارت های زندگی

همایش بزرگ مهارت های زندگی بخش کهریزک در قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛حجت الاسلام و المسلمین محمد ترکاشوند در همایش مهارت های زندگی ویژه بانوان بخش کهریزک ، اصل مدیریت درست را در خانواده بر مبانی آگاهی و رشد والدین در تکنولوژی های جدیددانست و گفت : امروزه رشد روزافزون فن آوری و تکنولوژی کار والدین را در اعتلای شاخصه های مهارت های زندگی سخت تر کرده است و لازم است والدین خود را با این متدها و فن آوری ها آشنا کنند تا راحت تر بتوانند با فرزندان خود ارتباط بگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه فضاهایی چون شبکه های اجتماعی به همان میزان که می تواند برای فرزندان ما خطرناک باشد می تواند مفید نیز باشد. ما موظف هستیم فرزندانمان را با مضرات و فواید این موارد آشنا کنیم و آنها را با مجهز کردن به سلاح آگاهی مدیریت کنیم .

در این همایش بزرگ مهارت های زندگی که به همت دهیار و شورای اسلامی روستای قمصر ، ویژه بانوان بخش کهریزک برگزار شده بود اصول و محوریت مبانی تربیتی فرزندان و همینطور سبک های اسلامی همسرداری توسط مدرس این دوره آموزشی به بحث و مشاوره گذاشته شد که مورد استقبال حاضرین نیز قرار گرفت .

در این همایش از دوبانوی فعال در روستای قمصر بااهدای لوح و هدیه از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستای قمصر تقدیر شد و همچنین جشن میلاد بانوی اسوه و صبر و شهامت حضرت زینب (س) برگزار و طی آن به حاضرینی که نام آنها زینب بود با اهدای هدایی تقدیر شد .

اسماعیل آقاخانی دهیار روستای قمصر با تاکید بر نقش بانوان در اعتلای شاخصه های مشارکت سیاسی گفت: بانوان بعنوان مادران ، دختران و خواهران در خانواده سهم بسزایی را دارند و تشکیل کارگاه های آموزشی ویژه ایشان درواقع فعالیت کردن برای همه اعضای خانواده است . ما از این جامعه آماری توقع داریم با آموزش های درون خانوادگی سهم مشارکت سیاسی رادر این دوره از انتخابات افزایش دهند تا بار دیگر حماسه ای نو در عرصه ملی خلق کنیم . مهارت های زندگی علاوه بر مهارت های زندگی فردی شامل مهارت های زندگی اجتماعی نیز هست و حاصل بلوغ افراد در مهارت های زندگی اجتماعی رشد فرهنگی سیاسی اجتماعی افراد است . این دوره های آموزشی ادامه خواهند داشت و طی آن مدرسین مدعو ما سعی خواهند داشت تا در آموزشهای چندبعدی خود مهارت لازم را در زندگی فردی و اجتماعی برای مخاطبان آموزش دهند  .

فاطمه ملکی نائب رییس شورای اسلامی روستای قمصر نیز با تقدیر از ریاست و اعضای شورای اسلامی روستای قمصر و دهیار این روستا ، برنامه ریزی این قبیل برنامه ها را از دغدغه های مدیریت روستایی قمصر دانست و گفت : سهم آموزش در مشارکت افراد در عرصه های مختلف مدیریت روستایی و همچنین ارتقا سطح آگاهی افراد بر هیچکسی پوشیده نیست . حضور و استقبال هزاران نفری و بی نظیر بانوان بخش کهریزک در برنامه امروز نشان می دهد که پتانسیل لازم برای این دوره ها وجود دارد و این مسئولیت مدیریت روستایی را سنگین تر می کند چرا که دغدغه مردم ارتقا سطح مهارت هایشان است و ما باید برای رفع این دغدغه برنامه های جامعی را تدوین کنیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دوره های آموزشی رشد شبکه های اجتماعی مهارت های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان بر نقش مؤثر مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ و در گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد، موضوع نقش مراکز مشاوره در ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان دانشگاه‌ها کشور بحث و بررسی و تاکید قرار گرفت.

فاطمه سمیعی دبیر منطقه ۶ مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در این همایش به تشریح چگونگی تقویت روحیه اشتغال پذیری در دانشجویان پرداخت و اظهار کرد: اشتغال‌پذیری کاملاً متمرکز بر عوامل درونی و فردی است که کمک می‌کند افراد فرصت‌های شغلی موجود را تشخیص داده، راحت‌تر شاغل شوند و یا شغلی که دارند را حفظ کنند.

وی ادامه داد: پژوهشگران می‌گویند لازم است سازه اشتغال‌پذیری توسط مراکز مشاوره در افراد تقویت شود که علاوه بر دانشگاه اگر از مدرسه در افراد مورد توجه قرار گیرد مؤثرتر خواهد بود.

محمد خلیلی‌پور مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش به تشریح ضرورت توجه به ایمنی، بهداشت و محیط زیست در دانشگاه‌ها پرداخت.

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در حوزه مشاوره و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های اولین روز این همایش در زاهدان بود.

کد خبر 747641

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز