Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، روز سه‌شنبه در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور در شیراز افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی هم می‌تواند با ارتباط موثری که با اعضای تحت پوشش این سازمان برقرار می‌کند در ایجاد و افزایش این رضایتمندی نقش آفرین باشد.

وی، خواستار سرعت گرفتن روند اجرای بیمارستان تامین اجتماعی شیراز شد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان فارس، ضرورت دارد که ارائه خدمات بیمارستانی این سازمان در استان ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی، بر ضرورت جابه‌جایی سریع کارخانه‌های سیمان و پشم شیشه شیراز به عنوان زیر مجموعه‌های شرکت شستا تاکید کرد و گفت: تمایل نداریم کارخانه پشم شیشه پیش از جا به جایی به شهرک صنعتی تعطیل شود.

عادل دهدشتی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست  با بیان اینکه طی سالهای گذشته برای اولین بار منابع و مصارف این سازمان سر به سر شده است،گفت: در سالهای گذشته کسری بودجه در این سازمان وجود داشت و برای جبران این کسری از سایر بانک ها استقراض می‌کردیم اما با سر به سر شدن منابع و مصارف این سازمان اکنون وضعیت مالی بهتری دارد.

برچسب‌ها سازمان تأمین اجتماعی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی شیراز استانداری فارس فارس سازمان تأمین اجتماعی شیراز استانداری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، جدیدترین گزارش‌های تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور پیش از مهلت مقرر تدوین و در اختیار مسئولان و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.

این مجلد‌ها شامل «گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی»، «گزارش تحلیلی تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت»، «گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای تکالیف قانونی» و «گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها» است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • ۱۰۸ نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی