Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا به تازگی برای خود مدل موی جدیدی انتخاب کرد و عکس‌های او در تمرینات یوونتوس سوژه عکاسان شد.

رونالدو توسط هواداران تیم رئال مادرید به دلیل مدل موی جدید خود که شبیه سامورایی‌ها است مورد تمسخر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران رئال مادرید که به مدت ۸ سال رونالدو را در اختیار داشتند حالا در فضای مجازی خطاب به او ژست‌هایی منتشر می‌کنند که او قصد داشته است از مدل موی گرت بیل دیگر ستاره تیمشان تقلید کند.

گفته می‌شد رونالدو با بیل رابطه خوبی در رئال نداشته و گرت به همین منظور قصد داشته است تیم رئال را ترک کند، اما حالا از نظر هواداران رئال رونالدو با تقلید از بیل در مدل موی جدیدش، سعی داشته است خود را شبیه این بازیکن رئال کند.

بيشتر بخوانيد: رونالدو، سامورایی شد!

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم فوتبال رئال مادرید گرت بیل تیم فوتبال یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دو بار از بارسا عقب افتاد و هر بار جبران کرد تا اینکه در دقیقه 91 جود بلینگام توانست گل سوم را بزند و باعث برتری کهکشانی ها شود. گلی که رئال را یازده امتیاز بالاتر از بارسا قرار داد و با هفت امتیاز دیگر رئال برای بار سی و ششم قهرمان لالیگا خواهد شد.

بعد از گل جود و مسجل شدن پیروزی رئال، هواداران حاضر در برنابئو یک‌صدا شعار دادند: «ژاوی بمان، ژاوی بمان، ژاوی بمان.» این شعارها در بیرون ورزشگاه و هنگام خروج هواداران نیز ادامه داشت. رئالی ها ادامه کار ژاوی در بارسا را به سود تیمشان می دانند.

لازم به ذکر است که ژاوی با وجود قرارداد تا سال 2025 در 27 ژانویه و بعد از شکست 3-5 از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی